Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Mercure rośnie w siłę na Wybrzeżu

Aktualności hotelarskie z kraju


Mercure rośnie w siłę na Wybrzeżu


Dodano: 2015-03-26

Drukuj

Wyślij



Mercure Gdynia Centrum fasada


W sercu Gdyni pojawił się kolejny hotel marki Mercure powiększając tym samym liczbę obiektów sieci na Wybrzeżu. Doskonale zlokalizowany Mercure Gdynia Centrum to idealne miejsce zarówno dla tych, którzy Trójmiasto odwiedzają w celach biznesowych, jak i turystycznych.

Wdzięk żagli

Hotele Mercure za każdym razem łączą wysokiej klasy usługi z lokalną inspiracją. W tym przypadku wystrój Mercure Gdynia Centrum nawiązuje do tematyki morskiej i żeglarstwa sportowego. W strefach ogólnodostępnych i pokojach otaczają nas wizerunki łodzi i żagli, a nazwy sal konferencyjnych zaczerpnięte zostały od klas jachtów. Metamorfozę przeszły wszystkie pokoje, apartamenty, sale konferencyjne, restauracje i lobby. Tym samym w Trójmieście pojawił się kolejny Winestone, czyli oryginalny koncept hotelowego wine baru proponujący m.in. na miejscu i na wynos wyśmienitą selekcję win. Na terenie hotelu nie mogło zabraknąć również centrum wellness z krytym basenem, sauną i solarium. Modernizacja kosztowała około 23 miliony złotych.


    
Plusy doskonałej lokalizacji

Hotel wyróżnia się, nie tylko komfortowymi i oryginalnymi wnętrzami, ale również doskonałą lokalizacją – położony jest w samym centrum miasta, w odległości 100 m od miejskiej plaży.

Modernizacja kolejnego hotelu i włączenie go do sieci Mercure w Trójmieście w tak prestiżowej i dogodnej lokalizacji niewątpliwie umacnia pozycję marki na lokalnym i ogólnopolskim  rynku usług hotelarskich – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Marka Mercure to największa w Polsce sieć hoteli w kategorii klasy średniej. W tym momencie modernizajcję przechodzi jeszcze jeden hotel sieci na Wybrzeżu, który dostępny dla gości będzie w następnym kwartale 2015 roku.

Hotel Mercure Gdynia Centrum oprócz 294 pokoi w różnym standardzie od apartamentów po pokoje rodzinne posiada również ogromną przestrzeń konferencyjną, w skład której wchodzi 14 nowoczesnych sal o łącznej powieżchni 1400 m2. Pozwala to zorganizować konferencje na 700, czy koktaile do 800 osób. Nie da się ukryć, że dzięki temu hotel jest świetną bazą noclegową dla tych, którzy przyjeżdżają na Wybrzeże w celach biznesowych, jak i w turystycznych.
 
O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 24.03.2015
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji