Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Szkolenie: Jak analizować koszty - Rachunkowość... | Aktualności hotelarskie z kraju
Szkolenie: Jak analizować koszty - Rachunkowość zarządcza
|
|
Hotele Plus zapraszają na szkolenieJak analizować koszty - Rachunkowość zarządczaPraktyczne i merytoryczne w 100 % szkolenieUczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania:- Jak wyróżnić koszty stałe, zmienne i mieszane?- Jak wygląda rachunkowość zarządcza wg. USALI?- Jak liczyć koszty?- Jak zapobiegać nadużyciom?- Jakie optymalizować koszty?- Jak analizować dane?- Jakie narzędzie wspomagają analitykę?- Jak racjonalizować koszty personalne?- Jak budżetować koszty?- Jak w krótkim czasie poprawić rentowność?Szkolenie dedykowane jest:· Właścicielom hoteli;· Osobom zarządzającym;· Pracownikom, działów finansowych i controllingowych.Metody prowadzenia szkoleniaSzkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następującychnarzędzi komunikacji:- wykład,- dyskusja moderowana,- ćwiczenia warsztatowe,- prezentacja studiów przypadku,- sesje pytań i odpowiedziTrener: Piotr TaborAbsolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył zarówno studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej im. A.F. Modrzewskiego w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim jak także Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie – Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Praktyk zarządzający i doradzający w projektach hoteli niezależnych jak również wrozwiązaniach sieciowych (m.in. Grupa Hoteli 21 (www.hotele21.pl) oraz Grupa Hotelowo – Turystyczna SANTUR (www.santur.pl). Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu z współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania projektu - operacyjnego wsparcia dla hoteli pod nazwą HOTELE PLUS który jest obecnie wdrażany. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR orazzagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki.GWARANCJA SATYSFAKCJI ALBO ZWROT PIENIĘDZY*Terminy i miejsca szkolenia:08.04.2015 r. – Rzeszów – Hotel Ambasadorski ****Terminy i miejsca szkolenia:08.04.2015 r. – Rzeszów – Hotel Ambasadorski ****Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkoleniaInformacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105e-mail: biuro@hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl Zasady dot. organizacji1. Wpłat należy dokonać na konto mBank 61 1140 2004 0000 3802 7502 9375 podając w tytule płatności nazwę obiektu i imię i nazwisko uczestnika oraz lokalizacje szkolenia.2. Osoby, które zgłosiły udział a nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.3. Zamiast zgłoszonej osoby w szkoleniu może wziąć udział inny przedstawiciel firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora szkolenia).4. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania szkolenia, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty szkolenia.5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia.6. Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.Partnerem Hoteli PLUS jest HotelSytems – innowacyjne rozwiązania IT dla Hoteliwww.hotelsytems.pl * W przypadku średniej oceny uczestników jakości szkolenia na podstawie wypełnionych ankiet na poziomie 2 lub niższym (w skali 1-5) Organizator zwraca Wszystkim którzy wypełnili ankiety koszty szkolenia.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |