Hotel **Oliwski w Gdańsku to najmłodsze dziecko jednej z największych firm developerskich w Polsce Płn. – Przedsiębiorstwa Budowlanego INPRO Sp. z o.o. Niewątpliwy sukces rynkowy pierwszego, otwartego w 2005 roku i należącego do Spółki Hotelu**** SPA – Dom Zdrojowy w Jastarni, zachęcił zarząd do dalszego inwestowania w sektor usług hotelarskich.
W tym przypadku wybór padł na typowo miejski hotel zlokalizowany w samym sercu Gdańska-Oliwy. Doskonałe położenie obiektu przy zbiegu ulic Grunwaldzkiej i Piastowskiej, tuż przy głównym trakcie komunikacyjnym łączącym wszystkie miasta aglomeracji trójmiejskiej sprawiło, iż jeszcze na długo przed otwarciem hotelu spotkał się on z ogromnym zainteresowaniem wśród firm, instytucji oraz krajowych i zagranicznych biur podróży.
Nie bez znaczenia pozostaje też niewielka odległość obiektu od lotniska, dworca kolejowego, centrów handlowo-biznesowych, Starego Miasta oraz Międzynarodowych Targów Gdańskich.
Hotel **Oliwski to obiekt dwugwiazdkowy wybudowany, urządzony i wyposażony według standardów trzygwiazdkowych. Posiada on 54 pokoje, w skład których wchodzą: duża łazienka, telewizor z programami sieci kablowej, telefon, nowoczesne i funkcjonalne umeblowanie.
Inwestor zadbał o wysokiej klasy rozwiązania techniczne wpływające na komfort pobytu Gości (gniazda internetowe w pokojach, sieć bezprzewodowa w pomieszczeniach ogólnodostępnych, system kart magnetycznych do pokoi), a także o rozwiązania mające zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa Gości (nowoczesny system monitoringu i ochrony przeciwpożarowej).
Dla wygody Gości zaprojektowano w hotelu podziemny parking, windę oraz klimatyzację w części ogólnodostępnej oraz salach konferencyjnych.
Jak nam powiedział Marek Chruszczyk – Kierownik Hotelu, działalność handlowa w zależności od pory roku koncentrować się będzie na dwóch różnych segmentach rynku. W sezonie letnim będzie to obsługa zagranicznych grup zorganizowanych oraz osób podróżujących w celach czysto turystycznych, po sezonie zaś obsługa Gości odbywających podróże służbowe i biznesowe.
Źródło: centrum prasowe ehotelarz.com – 17.10.2007 r.
|