Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » onholidays Polska - nowe biuro podróży wkracza na...

Aktualności hotelarskie z kraju


onholidays Polska - nowe biuro podróży wkracza na polski rynek


Dodano: 2015-06-05

Drukuj

Wyślij


Na polskim rynku usług turystycznych pojawił się właśnie nowy gracz – biuro podróży onholidays Polska. W pierwszym sezonie swojej działalności onholidays oferuje Polakom wypoczynek w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Słowenii i na greckiej Krecie. Oferta biura obejmuje zarówno wyjazdy z transportem lotniczym, autokarowym, jak i z dojazdem własnym. Perełkami w premierowej propozycji nowego touroperatora są wycieczki objazdowe po Rumunii oraz wyjątkowe oferty cenowe na pobyt w Bułgarii.

Za nową marką stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej. Dyrektorem Zarządzającym onholidays jest Piotr Chojnowski, który turystyką zajmuje się od 21 lat, z czego aż 18 spędził zbierając doświadczenie w szeregach organizatorów turystycznych. Przez ostatnie 14 lat pracował na stanowisku Dyrektora Produktu w TUI Poland. W skład Zarządu onholidays wchodzi także Valentin Josifov – specjalista z 44-letnim doświadczeniem w branży, przez ostatnie lata piastujący stanowisko CEO Travel Partner Bulgaria (TUI Bulgaria).  Prezesem Zarządu, głównym udziałowcem i inwestorem nowego touroperatora jest Jordan Hristov – właściciel sieci hotelowej Perla Tourist w Bułgarii oraz innych podmiotów gospodarczych na terenie tego kraju.

Większościowy, 51 procentowy pakiet udziałów w onholidays Polska należy do Perla Tourist AD z siedzibą w Bułgarii. Kolejne 19% udziałów należy do bułgarskiej agencji turystyki przyjazdowej Ts-Travel Solutions EOOD. Właścicielem 20% udziałów  jest Piotr Chojnowski, a 10% Valentin Josifov.



Z uwagi na nasze kapitałowe korzenie bardzo stawiamy na Bułgarię. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta cenowa wypoczynku w tym kraju będzie się bardzo pozytywnie wyróżniała na tle konkurencji. Proponujemy też Polakom wakacje w nie do końca jeszcze odkrytych pod względem turystycznym kierunkach, takich jak Słowenia czy Rumunia. Zwłaszcza nasza autokarowa objazdówka po tym ostatnim kraju to unikatowa oferta na polskim rynku – mówi Piotr Chojnowski, Dyrektor Zarządzający onholidays Polska.

Kierunki dostępne w propozycji na sezon Lato 2015 onholidays Polska to:
•    Bułgaria – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym i z przelotem,
•    Chorwacja – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
•    Słowenia – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
•    Rumunia – oferta objazdowa, autokarem,
•    Grecja/Kreta – wille do wynajęcia, z dojazdem własnym oraz możliwością zarezerwowania przelotu i transferów.

W sumie onholidays Polska ma w swojej premierowej ofercie ok. 100 hoteli, apartamentów, domów wakacyjnych i wycieczek objazdowych. Wybierając hotele w oferowanych kierunkach zespół onholidays Polska bazował na swoim wieloletnim doświadczeniu, jak również wiedzy partnerskich agencji incomingowych. Dzięki temu w ofercie biura znalazły się miejsca, które odzwierciedlają najlepszy stosunek ceny do jakości. Często są to hotele już znane i lubiane przez polskich turystów. W kolejnych sezonach część oferowanych przez nowego touroperatora obiektów będzie zakontraktowana na wyłączność. „Na ten sezon zabezpieczyliśmy dla naszych klientów około 5000 miejsc hotelowych, a także około 700 miejsc w samolotach. Na sezon Lato 2016 mamy już zaplanowanych znacznie więcej, bo ponad 9500 miejsc u przewoźników lotniczych – mówi  Katarzyna Waśkiewicz,  Product & Contracting Manager w onholidays Polska.
 
W sezonie Lato 2016 z pewnością rozszerzymy ofertę w kierunkach z premierowej propozycji, a także poszerzymy ją o nowe miejsca, takie jak Riwiera Turecka i Rodos. Natomiast na sezon Zima 2015 przygotowujemy ofertę wypoczynku w Egipcie – dodaje Piotr Chojnowski.

Strategia dystrybucji oferty onholidays zakłada jej dostępność w dwóch kanałach – u agentów oraz  na stronie internetowej biura www.onholidays.pl. Jednakże główny nacisk touroperator stawia na dotarcie do klientów  poprzez biura podróży sprzedające ofertę onholidays Polska w oparciu o umowę agencyjną. Będziemy oferować naszym partnerom atrakcyjne, uczciwe i proste warunki prowizyjne. Proponujemy agentom stałą prowizję w wysokości 12% brutto od obrotu. Poza tym gwarantujemy, że ceny naszych produktów na stronie internetowej onholidays będą dokładnie takie same jak w kanale agencyjnym – mówi Piotr Kołodziej, Sales Manager, w onholidays Polska odpowiedzialny za budowanie sieci współpracujących biur podróży.

Biuro onholidays Polska zostało wpisane do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych w dniu 1 czerwca 2015 roku pod numerem 1643. Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło touroperatorowi Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europäische Reiseversicherung Oddział w Polsce. Gwarancja została wystawiona na kwotę 1 076 950 PLN i obowiązuje do 31 maja 2016 roku.
 
Rynek organizatorów turystyki w Polsce nie jest rynkiem nasyconym. Z drugiej strony również liczba podróżujących Polaków jest w stosunku do dojrzałych rynków europejskich mocno niedoszacowana. Daje to potencjał średnio- i długoterminowy na zawłaszczenie części rynku nowo powstającym organizatorom. Nie spodziewamy się odnotowania zysku pod koniec 2015 roku. Oczekujemy natomiast w sezonie lato 2015 wygenerowania dodatniej marży na sprzedaży naszych produktów turystycznych. Już teraz bardzo mocno skupiamy się na przygotowaniu oferty na Lato 2016, i to z jej sprzedaży spodziewamy  się pierwszych zysków. – mówi Piotr Chojnowski. Mamy jednak ambitne plany na przyszłość. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy znaleźć się w grupie 20 największych touroperatorów w Polsce – dodaje.


Źródło: MSLGroup – 02.06.2015
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji