Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Louvre Hotels Group i Magnuson Hotels Worldwide...

Aktualności hotelarskie ze świata


Louvre Hotels Group i Magnuson Hotels Worldwide zawarły partnerską umowę


Dodano: 2015-07-07

Drukuj

Wyślij



Szefowie Jin Jiang, Magnuson Hotels i Louvre Hotels zawarli pozrozumienie dystrybucyjne


Louvre Hotels Group, druga pod względem wielkości grupa hotelowa w Europie, oraz Magnuson Hotels Worldwide, sieć ponad 1 000 niezależnych hoteli w Ameryce Północnej, podpisały w poniedziałek 29 czerwca bezprecedensową umowę partnerską, na mocy której powstała najważniejsza platforma dystrybucyjna między Europą a Ameryką Północną, jaką kiedykolwiek stworzono.

Louvre Hotels Group umocniła swą obecność na rynku azjatyckim przy wsparciu nowego akcjonariusza Jin Jiang International Holdings Ltd., a teraz jeszcze bardziej przyspiesza swój międzynarodowy rozwój, tworząc największą europejską platformę dystrybucyjną na rynku północno-amerykańskim. Podpisując tę ważną umowę dystrybucyjną z Magnuson Hotels Worldwide, najszybciej rozwijającą się siecią hoteli w historii, Louvre Hotels Group wchodzi mocno na rynek amerykański. Łącznie z 1 000 hoteli i 89 000 pokoi należących do Magnuson Hotels Worldwide's obie grupy będą teraz korzystać z szerokiej międzynarodowej oferty 2 500 hoteli w ponad 50 krajach.

Partnerstwo działa w oparciu o geograficznie komplementarne portfolio, a po włączeniu Jin Jiang, pozwala klientom korzystać z jeszcze większej oferty hotelowej ponad 3 600 obiektów mieszczących się na trzech głównych rynkach: w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Louvre Hotels Grup jest obecna w Europie, na Bliskim Wschodzie, Azji, Ameryce Łacińskiej oraz w coraz większym stopniu w Afryce. Magnuson Hotels Worldwide jest mocno osadzona w Stanach Zjednoczonych z siecią ponad 1 000 hoteli, ale obejmuje swym zasięgiem także Wielką Brytanię, Bahamy, Puerto Rico i Kanadę.



"Dzięki tej współpracy Louvre Hotels Group zyska dostęp do znaczącej liczby turystów z Ameryki Północnej i będzie w stanie zaproponować jeszcze lepszą ofertę dla wszystkich klientów. Spodziewamy się w krótkim okresie 3% wzrostu ruchu w naszych obiektach", stwierdził Pierre-Frédéric Roulot, Prezes Louvre Hotels Group.

"Ten globalny sojusz jest ważną szansą dla sieci naszych hoteli w Ameryce Północnej i jest milowym krokiem dla Magnuson i Louvre Hotels Group jako globalnych graczy w branży", wyjaśnia Tom Magnuson, Prezes Magnuson Hotels Worldwide.

W 2014 roku liczba turystów ze Stanów Zjednoczonych na rynku europejskim wyniosła ponad 12 milionów, z czego 3,22 mln osób podróżowało do Francji (wzrost o 4% w porównaniem z rokiem 2013). Szacuje się, że w roku 2020 do Stanów Zjednoczonych przybędzie 16,7 mln turystów z Europy, co stanowić będzie wzrost o 21% w porównaniu z rokiem 2014. Najwięcej z Wielkiej Brytanii (724 tysięcy), a następnie z Francji (372 000), Włoch (271 000 ) i Niemiec (205 000).

Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest liderem na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 1 100 hotelami i ponad 95 000 pokoi w 48 krajach. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach.


Magnuson Hotels Worldwide
Magnuson Hotels Worldwide, posiadające biuro centralne w Londynie i Spokane (Washington, USA), jest w gronie dziesięciu najlepszych globalnych sieci hotelowych, z ponad 1 000 hoteli w sześciu krajach i na trzech kontynentach. Utworzony w 2003 roku, szybko stał się największą niezależną grupą hotelową na świecie. W 2006 wprowadził trzy marki hotelowe, dając właścicielom hoteli dostęp do wsparcia globalnej marki przy niższych kosztach niż w przypadku tradycyjnych franszyz hotelowych. Dziś Magnuson Hotels Worldwide jest najszybciej rozwijającą się marką hotelową w historii, pozyskując więcej nowych hoteli w ciągu ostatnich 10 lat niż 8 z 10 najlepszych sieci hoteli łącznie.


Źródło: ProPublic.pl – 02.07.2015


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji