Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Costa stawia na Polskę - CHI Polska zmienia się...

Aktualności hotelarskie z kraju


Costa stawia na Polskę - CHI Polska zmienia się w Costa Coffee Polska


Dodano: 2015-07-15

Drukuj

Wyślij



Kawiarnia Costa Coffee


Costa Coffee – największa w Europie sieć kawiarni ‒ sukcesywnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Konsekwentnie rozwijana marka szybko zyskała sympatię konsumentów i pozycję lidera polskiej branży kawiarnianej. Zgodnie z przyjętą strategią, właściciel i operator sieci zmienia nazwę na Costa Coffee Polska SA (dawniej CHI Polska SA). Zmiana jest elementem strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.

W całej Polsce działa już blisko 80 kawiarni Costa Coffee i ponad 190 maszyn Costa Express. W listopadzie br. zakończony zostanie proces zmian, w efekcie którego wszystkie kawiarnie zarządzane przez firmę działać będą pod marką Costa Coffee (obecnie jest ich 108, co sprawia, że spółka wyprzedza najbliższych konkurentów dwu- i trzykrotnie). Równolegle sieć otwiera nowe lokale. W ostatnich miesiącach powstały cztery nowe kawiarnie Costa Coffee – trzy w Warszawie i jedna we Wrocławiu. Na bieżący rok finansowy (kończący się w lutym 2016 r.) firma zaplanowała otwarcie jeszcze 6-7 nowych kawiarni. W kolejnych latach dynamika rozwoju się zwiększy, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie.

Wejście marki Costa Coffee na polski rynek i jej dynamiczny rozwój to największe tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju i jeden z niewielu takich projektów na świecie. Polska awansowała ostatnio na 3. pozycję w naszej sieci pod względem liczby kawiarni, zaraz za Wielką Brytanią i Chinami. Z kolei, analiza całego rynku pokazuje, że przestrzeni do rozwoju jest jeszcze dużo. Na tle innych państw europejskich, gdzie przypada średnio 25 kawiarni markowych na milion mieszkańców, a w rekordowej Wielkiej Brytanii nawet 85, polski rynek - z 12 kawiarniami - ma jeszcze gigantyczny potencjał rozwoju. Polacy stają się coraz bardziej zamożni, chętnie pozwalają sobie na drobne przyjemności i chcą spędzać czas przy znakomitej kawie, niezależnie od tego, czy mieszkają w dużej aglomeracji czy w mniejszym mieście, są w podróży, na zakupach, w pracy czy na spacerze w pobliżu domu. Będziemy odpowiadać na te potrzeby. W perspektywie 5-7 lat docierać będziemy do miłośników naszej marki w ok. 800 punktach w całym kraju - poprzez kawiarnie Costa Coffee i maszyny Costa Express. Zgodnie z przyjętą właśnie strategią, naszym priorytetem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji marki Costa Coffee w Polsce, co wynika również ze znakomitego przyjęcia tego brandu przez Polaków. Zmiana nazwy firmy jest naturalnym elementem tego procesu ‒ mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający Costa Coffee Polska SA.



Costa Coffee to sieć ok. 3000 kawiarni działających w 30 krajach świata. Marka jest niekwestionowanym liderem w Europie oraz drugą pod względem wielkości, międzynarodową marką kawiarni na świecie. Wywodząca się z Londynu sieć zdobyła sympatię Polaków i wiodącą pozycję również na lokalnym rynku. Do końca lutego 2016 r. w Polsce będzie już ok. 115 kawiarni Costa Coffee i ok. 220 maszyn samoobsługowych Costa Express. W perspektywie 5-7 lat liczba kawiarni się podwoi, a liczba urządzeń vendingowych wzrośnie do ok. 550.

10 lipca 2015 r. zmianie uległa nazwa firmy zarządzającej marką w Polsce na Costa Coffee Polska SA (dawniej CHI Polska SA). Pozostałe dane, w tym numery NIP, REGON, KRS, numery kont bankowych, numery telefonów, adres siedziby spółki oraz adres strony internetowej pozostają bez zmian.


Źródło: BrandLab.pl – 13.07.2015


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji