Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » „Wyłów mnie...” – letnia akcja...

Aktualności hotelarskie z kraju


„Wyłów mnie...” – letnia akcja ambientowa So! Coffee w przestrzeni miejskiej


Dodano: 2015-07-22

Drukuj

Wyślij



So Coffee - akcja ambientowa


Na początku lipca sieć kawiarni So! Coffee zdecydowała się zrealizować orzeźwiającą akcję ambientową. Akcja „Wyłów mnie...” ma na celu zaangażowanie przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych.

Podczas akcji „Wyłów mnie…”, realizowanej w pierwszych tygodniach lipca na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce 11 lipca, kolejna 17-go. Na dnie kubka znajdowały się  vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach So! Coffee. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.

Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.


 
Ambient realizowany jest w ramach kampanii So! Coffee – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.
 
Za organizację akcji oraz działania komunikacyjne marki odpowiedzialna jest agencja Valkea Media.

***
Informacje o So! Coffee:
So! Coffee to ogólnopolska sieć kawiarni, obecna w 23 miastach Polski. Misją So! Coffee jest  dostarczanie autentycznych i niezapomnianych doświadczeń. Świeżość i najwyższa jakość ziaren kawy parzonej w So! Coffee jest wyczuwalna w każdym jej łyku. So! Coffee oferuje również szeroki wybór świeżo wyciskanych soków, doskonałe ciasta, przygotowywane na miejscu gofry, a także lody Furore!  W wybranych kawiarniach znaleźć można kanapki i tarty. Zapraszamy na wspólne spędzanie czasu i relaks do naszych kawiarni, a po więcej informacji na stronę socoffee.pl oraz na profil So! Coffee na facebooku


Źródło: Valkea.com – 20.07.2015
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji