Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » ibis Styles w Kłajpedzie. Grupa Hotelowa Orbis... | Aktualności hotelarskie z kraju
ibis Styles w Kłajpedzie. Grupa Hotelowa Orbis rozwija się na Litwie
|
ibis Styles Klaipeda Aurora, Kłajpeda, Litwa
|
ibis Styles Aurora będzie pierwszym hotelem ibis w Kłajpedzie, mieście portowym, które jest ważnym, kulturalnym i turystycznym ośrodkiem gospodarczym na wybrzeżu Bałtyku na Litwie.W grudniu 2015 roku hotel dołączy do Grupy Hotelowej Orbis, będzie działał pod marką ibis Styles i zostanie włączony do Globalnej Sieci Dystrybucji i Sprzedaży Grupy Accor.
"Wybraliśmy dla naszego hotelu dobrze znaną markę ibis Styles. Wierzymy w powodzenie współpracy z Grupą Orbis i AccorHotels – światowym operatorem hotelowym, który zaoferował nam korzystne warunki współpracy, możliwość dotarcia do wielu kanałów rezerwacji, silny program lojalnościowy a także wsparcie w sprzedaży i marketingu. Sądzimy, że jesteśmy na dobrej drodze - drodze do rozwoju i sukcesu.” – powiedziała Ruta Beliauskiene – przedstawicielka firmy “Verslo Vertikale” UAB, która jest właścicielem hotelu.
ibis Styles Kłajpeda Aurora, obecnie w procesie rebrandingu, to 3-gwiazdkowy hotel oferuje 144 przestronne pokoje, lobby bar i restaurację, dobrze wyposażone sale wielofunkcyjne dla 350 osób. Turyści i biznesmeni docenią jego wygodę, architekturę, oryginalny wystrój wnętrz i ciepłe powitanie.
Hotel ma dogodną lokalizację -10 minut jazdy samochodem do Starego Miasta i zaledwie kilka minut spacerem do nowego terminalu pasażerskiego i wycieczkowego oraz połączenia promowego Mierzeja Kurońska - Smiltynė, gdzie można podziwiać piaszczyste plaże lub odwiedzić Park Narodowy Nerija.
ibis Styles jest marką ekonomiczną i designerską skierowaną do tych gości, którzy szukają najlepszych rozwiązań, oferującą pakiet all-inclusive, gdzie cena za pokój obejmuje śniadanie i dostęp do Internetu. Hotele tej marki położone są w centrach miast, przy czym każdy obiekt ma własną, odrębną osobowość i odzwierciedla kolorowy, jasny i przepełniony energią charakter marki, ze szczyptą humoru. Prostota, interaktywność i jakość to podstawowe wartości marki. Sieć obejmuje 233 hotele w 22 państwach. Więcej na: www.ibis-styles.com.
Źródło: Accor.com – 19.10.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |