Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wzrost sprzedaży oferty konferencyjnej w Hotelu... | Aktualności hotelarskie z kraju
Wzrost sprzedaży oferty konferencyjnej w Hotelu Dębowym
|
Hotel Dębowy w Bielawie
|
Hotel Dębowy w Bielawie zanotował tej jesieni wzrost sprzedaży swojej oferty konferencyjnej - w stosunku do października 2014, przyrost wyniósł 24,8%. Jest to kolejny dowód na to, że malowniczo usytuowany historyczny kompleks, w skład którego wchodzą cztery budynki, staje się co raz to atrakcyjniejszym miejscem na mapie eventowej Dolnego Śląska.
- W ostatnich latach oferta hotelu stała się bogatsza, a marka bardziej rozpoznawalna, o czym świadczy fakt umieszczenia Hotelu Dębowego wśród TOP10 konkursu Hotel Brand Awards w kategorii Historic - mówi Karolina Sochaj, Hotel Manager.
Kompleksowa oferta, profesjonalne sale szkoleniowe i różnorodność atrakcji dodatkowych przyciągają do Bielawy co raz więcej firm. Ponad dziesięciohektarowy park daje hotelowi możliwość organizacji niezapomnianych gier i zabaw dla grup. Rozbudowana infrastruktura obiektu sprawia, że mogą tu się odbywać spotkania dla kilku grup jednocześnie.
- W ostatnim roku szkolili się u nas lekarze, naukowcy, urzędnicy, informatycy i wiele innych grup zawodowych. Coraz częściej jesteśmy gospodarzem międzynarodowych spotkań firmowych, a nasi goście przyjeżdżają do Hotelu Dębowego z najodleglejszych stron świata. Cieszymy się, że nasze działania sprzedażowe przynoszą zamierzony skutek - zaznacza Olgierd Leśniak, Manager ds. Sprzedaży. Centrum konferencyjne Hotelu Dębowego z roku na rok jest modernizowane w taki sposób, aby świadczone usługi były na jak najwyższym poziomie. W skład wchodzi sześć sal, które mogą pomieścić nawet 400 osób.
Źródło: HotelDebowy.pl – 04.11.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |