Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Joanna Olszewska, nowy Key Account Manager w... | Aktualności hotelarskie z kraju
Joanna Olszewska, nowy Key Account Manager w AccorHotels
|
Joanna Olszewska
|
Joanna Olszewska, związana przez wiele lat z grupą hotelową AccorHotels objęła w listopadzie 2015 stanowisko Key Account Manager.
Od stycznia b.r., jako Regional Account Manager zajmowała się aktywną sprzedażą usług biznesowych wszystkich obiektów w grupie hotelowej AccorHotels, będąc odpowiedzialną za budowanie i rozwój relacji z klientem.
Pani Joanna ściśle współpracuje z poszczególnymi obiektami, realizując wypracowaną strategię. W swojej karierze już poprzednio koordynowała tego typu zadania na stanowisku Conference and Events Sales Coordinator oraz Sales Executive w grupie AccorHotels oraz Hilton Worldwide.
O AccorHotels AccorHotels to grupa hotelowa, którą jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowiązanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 800 hotelach AccorHotels troszczy się o tysiące gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiodącym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom: - doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest); - szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantujących pełną ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1); - potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels; - zobowiązania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.
Źródło: PublicDialog.pl - 16.11.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |