Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton Worldwide z nową kategorią marki i... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hilton Worldwide z nową kategorią marki i zmianami personalnymi
|
Bill Duncan szefem nowej kategorii markowej All Suites w sieci Hilton
|
Hilton Worldwide poinformował w piątek (11.12.2015), że tworzy markową kategorię apartamentowców – „All Suites", obejmującą Embassy Suites, Homewood Suites i Home2 Suites - i zmienia kierownicze zespoły tych marek.
Firma twierdzi, że poczyniła ten ruch w celu poprawy rozwoju, operacji, synergii sprzedażowej i zwiększenia wydajności powiększającego się portfela marek apartamentowych.
Począwszy od stycznia 2016, Bill Duncan obejmie nadzór nad nowo utworzonym oddziałem „All Suites”, obejmującym marki Embassy Suites by Hilton, Homewood Suites by Hilton i Home2 Suites by Hilton. Duncan będzie również menadżerem marki w Embassy Suites.
Hilton poinformował również o innych zmianach w kierownictwie marek, które wejdą w życie w styczniu 2016 roku:
- Dianna Vaughan awansuje na stanowisko pierwszego wiceprezesa i globalnego szefa DoubleTree by Hilton. Vaughan, o 23 letnim stażu w Hiltonie, kierowała ostatnio procesem uruchamiania marki Curio, który będzie nadal przez nią nadzorowany.
- John Greenleaf będzie globalnym szefem marki Hilton Garden Inn. Jego doświadczenie obejmuje wsparcie marketingowe i efektywnościowe dla marek Hilton i DoubleTree.
- Adrian Kurre będzie globalnym szefem Homewood Suites i Home2 Suites. W trakcie 19-letniej pracy, nadzorował rozwój sieci Hilton Garden Inns, od czterech pierwszych hoteli do działających obecnie na całym świecie ponad 650 obiektów tej marki.
Źródło: Hilton Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |