Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » L’Art De La Cuisine Martell 2016 w Hotelu... | Aktualności hotelarskie z kraju
L’Art De La Cuisine Martell 2016 w Hotelu Zamek Ryn
|
Zamek Ryn (fot. hotelepph.pl)
|
Hotel Zamek Ryn****, jeden z obiektów zrzeszonych w grupie Polish Prestige Hotels & Resorts, w tym roku po raz kolejny będzie gospodarzem wyjątkowego wydarzenia kulinarnego. 5 marca 2016 roku odbędzie się tam L’Art De La Cuisine Martell – jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce.
Ogólnopolski Konkurs Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej w tym roku zorganizowany zostanie już po raz czternasty przez firmę Wyborowa Pernod-Ricard wraz z marką Martell oraz Grupą Anders.
W konkursowych zmaganiach weźmie udział 16 drużyn, reprezentujących najlepsze restauracje w Polsce. Zadaniem kucharzy będzie przygotowanie potrawy, która najlepiej komponuje się z koniakiem. Na przygotowanie każdego dania w 12 porcjach kucharze będą mieć jedną godzinę.
Przygotowane potrawy oceniane będą przez trzy zespoły jury: • Jury Techniczne, w którym zasiądą największe autorytety sztuki kulinarnej w Polsce, oceniać będzie potrawy według zgodności z regulaminem konkursu, tj. pod kątem sposobu przyrządzenia potrawy, podania i smaku, • Jury Degustacyjne, złożone z Szefów Kuchni, • Jury Koneserów, które przyznaje swoją osobną nagrodę.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu, a jednocześnie głównym produktem, który w swoich daniach będą musieli wykorzystać zawodnicy, będzie Brytyjska Świeża Jagnięcina Kulinarna (do wyboru: udziec, comber, mostek i antrykot).
Sponsorami strategicznymi konkursu są: AHDB Brytyjskie Stowarzyszenie Producentów Wołowiny i Jagnięciny, Makro Cash and Carry Polska S.A. oraz Sokołów S.A.
Więcej informacji, a także regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: http://www.zamekryn.pl/martell-2016
Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".
Źródło: FeniksMedia.pl – 12.01.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |