Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Niższe opłaty i rabaty dla biur podróży dzięki...

Aktualności hotelarskie z kraju


Niższe opłaty i rabaty dla biur podróży dzięki wirtualnemu portfelowi Amadeus


Dodano: 2016-02-24

Drukuj

Wyślij



(fot. Amadeus)


Zarabiać, oszczędzać czy pożyczać? Biura podróży mogą lepiej zarządzać gotówką dzięki wirtualnemu portfelowi. Amadeus wprowadza wirtualny portfel, by odpowiedzieć na potrzeby agencji turystycznych w zakresie płatności B2B wartych 332 mld EUR rocznie.

Przelewy bankowe, tradycyjne karty kredytowe oraz standard płatności Billing and Settlement Plan (BSP) stowarzyszenia IATA to cieszące się zaufaniem, podstawowe metody płatności, którymi agencje podróży posługują się w transakcjach z dostawcami usług. Z drugiej strony coraz więcej biur podróży szuka alternatywnych, bardziej wydajnych rozwiązań zapewniających większe bezpieczeństwo, jakimi są wirtualne karty płatnicze. Nie tylko zmniejszają one ryzyko oszustwa, ale także ułatwiają rozliczenia i pozwalają lepiej kontrolować wydatki na podróże. Również wielu dostawców usług turystycznych chętnie ich używa, bo gwarantują natychmiastową płatność.



Choć agencje podróży zawierają z dostawcami transakcje warte 332 mld EUR rocznie, to tylko 20% z nich używa do tego wirtualnych kart płatniczych, a 61% nie jest z nimi zaznajomiona. Dlaczego zatem wirtualne karty nie znalazły się jeszcze w centrum zainteresowania? Czy powodem mogą być opłaty naliczane przez linie lotnicze, a może brak elastyczności, by efektywnie zarządzać gotówką?

Amadeus stworzył rozwiązanie, które rozwieje wątpliwości, pozwoli generować oszczędności oraz zwiększy użycie wirtualnych kart. Możliwość wyboru między zarabianiem, oszczędzaniem lub pożyczaniem przy dokonywaniu płatności dostawcom stanie się możliwa dzięki wachlarzowi wirtualnych kart płatniczych Amadeus, które pozwolą agencjom podróży optymalizować przepływy gotówki.

Wirtualny, przedpłacony portfel Amadeus B2B Wallet Prepaid to rozwiązanie oferujące dwie wirtualne karty podłączone do jednego konta. Jedna z nich pozwala agencjom podróży uzyskiwać rabaty od każdej wydanej kwoty, druga zaś – unikać dodatkowych opłat stosowanych przez niektórych dostawców usług turystycznych. Co więcej, agencje podróży mogą także zaoszczędzić czas, bowiem obie opcje są całkowicie zintegrowane z interfejsem sprzedaży, dzięki czemu płatności można dokonać w czasie rezerwacji podróży.

Amadeus B2B Wallet Prepaid uzupełnia istniejącą ofertę wirtualnej karty kredytowej Amadeus, udostępniając agencjom podróży pełny wachlarz narzędzi do zarządzania finansami.

Branża turystyczna powoli przekonuje się do płacenia kartami wirtualnymi, ale stoi przed nią jeszcze szereg wyzwań, którym należy sprostać, by w pełni zrealizować potencjał tego rozwiązania. Amadeus wprowadza innowacyjne podejście, które pozwala agencjom podróży zwiększyć oszczędności oraz zminimalizować koszty związane z płatnościami. Wirtualne karty płatnicze są powszechnie akceptowane, więc biura mogą bez przeszkód używać ich podczas transakcji ze wszystkimi dostawcami – od przewoźników niskokosztowych, przez wypożyczalnie samochodów, aż po hotele” – powiedziała Celia Pereiro, szefowa działu Travel Payments w Amadeus.  

B2B Wallet daje możliwość wyboru i elastyczność, o którą starały się biura podróży w zakresie rozwiązań płatniczych – potwierdza to wiele pozytywnych opinii, które do tej pory otrzymaliśmy. Obecnie wdrażamy to rozwiązanie z szeregiem klientów w Europie, a także prowadzimy rozmowy z setkami kolejnych zainteresowanych” – dodaje Pereiro.

Jakie korzyści dają wirtualne karty?

Korzyści dla biur podróży:
•    Zmniejszenie ryzyka oszustwa
•    Usprawnienie rozliczeń z klientami i dostawcami
•    Zwiększenie kontroli nad wydatkami na podróże u klientów korporacyjnych  
•    Zabezpieczenie w przypadku bankructwa dostawcy usług turystycznych
•    Zautomatyzowane, szybkie oraz proste płatności na rzecz kontrahentów

Korzyści dla dostawców usług podróżnych:
•    Natychmiastowy przepływ środków pieniężnych
•    Poprawa przepływu gotówki
•    Zmniejszenie ryzyka towarzyszącego działalności na niestabilnych rynkach
 
Rozwiązanie będzie prezentowane 24-25 lutego 2016 r., na stoisku Amadeus podczas Business Travel Show w Londynie.


***
Informacje o firmie Amadeus:

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej i lotniczej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 13 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog.


Źródło: SolskiBM.pl – 22.02.2016
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji