Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Brytyjski humor w kawiarniach Costa Coffee

Aktualności gastronomiczne


Brytyjski humor w kawiarniach Costa Coffee


Dodano: 2016-03-11

Drukuj

Wyślij



Kawy na ciepło - Costa Coffee


Nietuzinkowe problemy, sprytne rozwiązania, cięte riposty – tak w skrócie można scharakteryzować cykl skeczy zrealizowanych przez K2 Media we współpracy z artystami warszawskiego Klubu Komediowego dla Costa Coffee. Aktorzy wcielą się w rolę legendarnych braci Costa – założycieli ulubionej sieci kawiarni Brytyjczyków, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl Costa Riposta będzie emitowany na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka już 11 marca!

Cykl materiałów wideo, przygotowanych przez K2 Media we współpracy z artystami Klubu Komediowego dla Costa Coffee ma charakter skeczy. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, bazuje na konwencji lekko absurdalnego, brytyjskiego humoru. W ramach projektu sieć kawiarni Costa Coffee będzie odwiedzać aktorka wcielająca się w znane postaci związane z Wielką Brytania – nie będą to jednak zwykłe pogawędki przy filiżance aromatycznej kawy. Gości obsłużą słynni bracia Costa, którzy w dzisiejszych czasach zostali utożsamieni ze stałymi bywalcami modnego Placu Zbawiciela w Warszawie, reprezentującymi nurt wielkich wynalazców i geniuszy. Jakie błyskotliwie pomysły i ciekawe rozwiązania podsuną swoim szukającym rady gościom dowiemy się jutro! A już teraz rąbka tajemnicy – kto odwiedzi braci Costa – ujawni teaser, który można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Twfoxw-mKek.



Cykl  skeczy powstał w ramach najnowszej i jednocześnie największej do tej pory kampanii wizerunkowej Costa Coffee. Costa Riposta to kolejny, nowatorski projekt Costa Coffee, realizowany w mediach społecznościowych. W ślad za COSTAgramem – innowacyjnym profilem marki na Instagramie, sieć kawiarni stawia na kolejny kanał dotarcia do swoich odbiorców – Youtube. Oprócz najnowszego projektu Costa Riposta, marka we współpracy z K2 Media prowadziła wcześniej akcję Kawa z chilli we współpracy z Radiem ZET Chilli czy Chwila Moment z redakcją magazynu Wysokie Obcasy, w ramach których m.in. na YouTube emitowane były wywiady ze znanymi osobami ze świata kultury.

Materiały wideo z serii Costa Riposta będą publikowane na kanale YouTube co dwa tygodnie, począwszy od premierowego odcinka, który zostanie wyemitowany w social mediach już 11 marca. W ramach cyklu zaplanowano 4 odcinki. Pomiędzy poszczególnymi emisjami do sieci trafi wiele materiałów dodatkowych.

Warszawski Klub Komediowy to pierwsza i jedyna tego typu formacja w Polsce. Zrzesza niezależnych artystów, którzy specjalizują się w teatrze improwizowanym, kabarecie literackim, skecz show, koncertach, spektaklach teatralnych i pozostałych inicjatywach społecznych, których jeszcze do tej pory nie było na warszawskiej scenie teatralnej i klubowej. Gościli m.in. Janusza Gajosa, Jacka Fedorowicza, Szczepana Twardocha, Marcina Maseckiego, Mariusza Szczygła, Jakuba Żulczyka i innych.

W  materiałach video zobaczymy artystów na co dzień związanych z Warszawskim Klubem Komediowym. Tworzą oni takie projekty jak „Fabularny przewodnik po...”, który stanie się główną atrakcją pasma Komediowa Scena Dwójki, emitowanego od marca w TVP2.
Za pomysł, koncepcję, nadzór strategiczny, realizację w ścisłej współpracy z Klubem Komediowym oraz produkcję projektu COSTA Riposta odpowiada K2 Media. Działania wspierane są zasięgową kampanią digital wideo oraz kampanią na Facebooku i Instagramie Costa Coffee.


Źródło: BrandLab.pl – 10.03.2016


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji