|
|
Grupa Hotelowa Orbis, jako partner strategiczny AccorHotels jest wyłącznym licencjodawcą marek hotelowej tej sieci w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Istotnym elementem strategii Grupy jest rozwój poprzez zawieranie umów franczyzowych. Projekt zakłada stopniowe zmniejszanie liczby posiadanych hoteli własnościowych na rzecz prowadzenia działalności hotelowej w budynkach należących do innych inwestorów. Aby ułatwić realizację tego wymagającego przedsięwzięcia, Grupa Hotelowa Orbis w lutym 2016 roku powołała na stanowisko Dyrektora Operacyjnego ds. Franczyzy w rodzinie hoteli ibis Ewę Bluhm, która od początku swojej kariery związana jest z hotelarstwem. Od lipca 2013 roku sprawowała funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Franczyzy marki Mercure w Polsce, do której właśnie dołączyły marki ekonomiczne. Jednocześnie Bluhm pozostaje Dyrektorem Hotelu Mercure Warszawa Grand, który pod jej rządami stał się jednym z najszybciej rozwijających się obiektów hotelowych Stolicy.
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
O AccorHotels AccorHotels to grupa hotelowa, którą jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowiązanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 180 000 kobiet i mężczyzn w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysiące gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiodącym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom: - doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest); - szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantujących pełną ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access i hotelF1); - potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels; - zaangażowanie korporacyjne i społeczne realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.
Źródło: PublicDialog.pl – 11.03.2016
|