Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton rozważa uruchomienie nowej... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hilton rozważa uruchomienie nowej „hostelowej” marki
|
Hilton rozważa wprowadzenie nowej marki
|
Hilton Worldwide Holdings Inc., największa na świecie firma hotelarska pod względem liczby pokoi, może wprowadzić na rynek nową markę, która koncentrować się będzie na małych, tanich hotelach lokowanych w dużych miastach, poinformował dyrektor generalny hotelowego giganta, Chris Nassetta.
„W chwili obecnej jest koniunktura na obiekty, które mają więcej miejskiego stylu i funkcjonują w skali mikro-hotelu" powiedział w udzielonym w Berlinie wywiadzie, Chris Nassetta. „Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, aby zaangażować się w tej przestrzeni, ale jest to z pewnością jedno z tych zjawisk, które analizujemy."
Hilton, właściciel marek Waldorf-Astoria i Hampton Inn, dąży do zaspokojenia rosnącego popytu wśród grupy młodych turystów, poszukujących komfortowego, ale bez zbędnych dodatków, niedrogiego kwaterunku. Wielkie firmy hotelarskie stanęły w obliczu narastającej konkurencji oferującej tanie kwatery za pośrednictwem Internetu. Najlepszym przykładem tej rywalizacji jest niewątpliwie oferta firmy Airbnb Inc.
Przyszła marka oferowałaby najmłodszym gościom zakwaterowanie typu „hostelowego”, po niższych cenach i z ograniczonym zakresem usług. Jak powiedział Nassetta, Hilton woli projektować i uruchamiać swoje własne marki, zamiast dokonywania przejęć mniejszych sieci.
Wydatki związane z usługami hotelarskimi wśród młodych zagranicznych turystów na całym świecie mają wzrosnąć z 230 miliardów $ w 2014 roku, do 336 miliardów $ w roku 2020 – prognozuje konferencja firmy Stay Wyse. Połowa pokolenia milenijnego wyda co najmniej 1000 euro (1100 $) w czasie podróży, głosi raport firmy z listopada 2014 roku.
Siła nabywcza tej grupy konsumenckiej zainteresowała więc inwestorów. Fonciere des Regions z Francji, nabywająca budynki, które będą prowadzone przez Meininger Holding GmbH, wchodzącą w skład Cox & Kings Ltd. Invesco Real Estate z siedzibą w Bombaju, zawarła w 2014 roku umowę zakupu 23 procent udziałów w firmie Generator za 60 milionów euro, które to pieniądze zostaną wykorzystane na nowe projekty.
Hilton, dysponujący 747,000 pokojami, jest największą na świecie spółką hotelarską, wyprzedzając Marriott International Inc i InterContinental Hotels Group Plc, wynika z danych zestawionych przez firmę STR. W dniu 26 lutego 2016 roku, Hilton poinformował, że podzieli się na trzy podmioty zajmujące się: prowadzeniem hoteli, zarządzaniem nieruchomościami przez REIT (fundusze inwestycyjne rynku nieruchomości) i prowadzeniem biznesu time-share.
Źródło: Hilton Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |