W pierwszych dniach marca 2006 odbył się w Warszawie kilkudniowy zjazd generalnych dyrektorów wszystkich marek hoteli należących do sieci Marriott w Europie. Dla przypomnienia, w Polsce istnieją jedynie dwa hotele tej sieci, oba w Warszawie: pięciogwiazdkowy Marriott w centrum miasta i czterogwiazdkowy Courtyard by Marriott przy Porcie Lotniczym im. F. Chopina.
To uroczyste wydarzenie, bowiem takie spotkania odbywają się co kilka lat, było okazją do wyróżnienia i nagrodzenia najlepszych hoteli. Takim hotelem jest Courtyard by Marriott w Warszawie, który otrzymał szereg nagród w różnych kategoriach:
- DIAMOND AWARD 2005 - nagrodę otrzymały jedynie dwa hotele marki Courtyard na świecie (poza USA i Kanadą), w tym warszawski. Aby otrzymać tę nagrodę należy spełnić trzy kryteria, mi.: uzyskać wskaźnik min. 87 proc. zadowolenia gości z poziomu usług hotelu, liczony na podstawie ocen gości hotelowych (hotel Courtyard by Marriott w Warszawie osiągnął wskaźnik 94 proc.) oraz zdać audyt korporacyjny (kontrola przestrzegania standardów Marriott a)) na min. 80 proc.
- PLATINIUM AWARD 2005 - nagroda dla hoteli, które zdobyły wskaźnik powyżej 80 proc. zadowolenia gości z pobytu w hotelu i jakości usług.
- ROOM CLEANLINESS CHAMPIONS 2005 - za najwyższy wskaźnik czystości w hotelu (wg. opinii gości).
- HIGHEST GUEST SATISFACTION SCORE "BREAKFAST" - za najwyższą ocenę gości w kategorii „śniadanie".
Pod ciężarem nagród ugiął się Sławomir Nowak, Dyrektor Generalny Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie, który dumny wyznał: "To nagrody dla pracowników - za poświęcenie i ciężką codzienną pracę. I to ich zasługa, że goście tak wysoko oceniają poziom i jakość usług hotelu. A ocena gości jest dla nas najcenniejszą nagrodą, bo dla nich istniejemy."
Źródło: biznespolska.pl – 30.03.2006 r.
|