Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Best Western rozwija VR marketing | Aktualności hotelarskie ze świata
Best Western rozwija VR marketing
|
|
Best Western Hotels & Resorts czyni znaczące postępy we wdrażaniu swojego programu Best Western Virtual Reality Experience (BWVRE), który oferuje gościom 360-stopniowy podgląd na pokoje hotelowe, lobby i inne udogodnienia, jeszcze przed przybyciem do hotelu.
W ciągu ostatnich trzech lat, Best Western podjął współpracę z Google Street View, pozyskując 1,7 miliona zdjęć swoich 2.200 hoteli znajdujących się w Ameryce Północnej. Wykorzystując technologię Street View, wraz z narracją i muzyką, BWVRE tworzy niezwykły scenariusz hotelowych doświadczeń. Do lata 2016 roku, każdy hotel sieci Best Western w Ameryce Północnej będzie dysponował programem BWVRE.
„Wejście do lobby lub pokoju hotelowego pozostawia niezatarte wrażenie, sugerujące jakiego rodzaju doświadczenia czekają na gościa, ale same zdjęcia nie są wystarczające", powiedziała Dorothy Dowling, dyrektor ds. marketingu i pierwsza wiceprezes Best Western Hotels & Resorts. „Best Western Virtual Reality Experience przenosi klientów do naszych hoteli, a szczegółowa narracja zapozna ich z możliwościami każdego obiektu."
Filmy dla BWVRE wykonywane są w rozdzielczości 8K, w najlepszej jak dotychczas jakości filmów i będą dostępne na platformach obsługiwanych przez HTML5, w tym Google Maps, Google Search, YouTube i Facebook. Technologia ta pozwala na najszerszą dystrybucję materiałów wideo i daje Best Western możliwość wzbogacenia swojej oferty informacyjnej.
Źródło: Best Western Hotrels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |