Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Nowy hotel ibis Styles w Gnieznie | Aktualności hotelarskie z kraju
Nowy hotel ibis Styles w Gnieznie
|
ibis Styles Gniezno Stare Miasto
|
W czerwcu rodzina hoteli ibis Styles powiększy się o trzy obiekty. Pierwszy z nich, ibis Styles Gniezno Stare Miasto, zostanie oddany do użytku już 2 czerwca. Inspiracją dla projektantów podczas aranżacji hotelowych wnętrz była bogata historia miasta, dlatego też motywem przewodnim są początki polskiej monarchii.
W Polsce istnieją cztery obiekty sygnowane marką ibis Styles – w Bielsku Białej, Wrocławiu, Wałbrzychu i Białymstoku, wszystkie działają w Grupie Hotelowej Orbis. Sieć hoteli ibis Styles w Polsce dynamicznie się rozwija, w czerwcu br. zostanie otwarty obiekt w Gnieźnie, a następnie kolejne dwa – w Siedlcach i Nowym Sączu.
– Konsekwentnie powiększamy rodzinę hoteli ibis Styles w Polsce. W tym roku zaplanowaliśmy otwarcie czterech nowych obiektów. W maju rozpoczął działalność hotel w Białymstoku, a przed wakacjami dołączą do niego trzy następne. W przyszłym roku powstaną kolejne inwestycje związane z marką ibis Styles – mówi Hanna Bernakiewicz, Economy Segment Manager z Grupy Hotelowej Orbis.
Królewska komnata w dawnej stolicy
W Gnieźnie, mieście o ponadtysiącletniej historii, które odegrało wyjątkową rolę w dziejach Polski, zostanie otwarty ibis Styles Gniezno Stare Miasto. Hotel zlokalizowany jest w samym centrum (przy skrzyżowaniu ulic Bolesława Chrobrego i Jana III Sobieskiego) nieopodal historycznych miejsc związanych m.in. z koronowaniem pierwszego polskiego króla czy zjazdem gnieźnieńskim. Historia tych terenów była główną inspiracją podczas projektowania hotelowych wnętrz. Ibis Styles Gniezno Stare Miasto tętni energią i kolorami zaczerpniętymi z królewskich uczt i turniejów rycerskich. Na ścianach króluje purpura, kolor władców, a nad recepcją wisi oryginalna lampa w kształcie gniazda, nawiązująca do nazwy miasta, która według legendy oznacza właśnie gniazdo. Królewski przepych zastąpiony został nowoczesnym wzornictwem połączonym z historycznymi detalami. Fotele przypominają tron, naścienne murale inspirowane są dawnymi rycinami, a elementy szachowe i karciane nadają wnętrzom lekkości i przekornego charakteru. Dla rodziny i biznesu Hotel w swojej ofercie posiada 70 nowoczesnych pokoi dla 160 gości. Wśród nich znajdują się cztery pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz szesnaście dedykowanych rodzicom z dziećmi - z czterema miejscami do spania oraz telewizją z kanałami dziecięcymi. W całym budynku dostępny jest darmowy szybki internet WiFi. Rodzice z dziećmi mogą także skorzystać z kącika zabaw i gier przygotowanych dla najmłodszych.
Ibis Styles Gniezno Stare Miasto posiada również specjalną ofertę dla biznesu – w budynku znajdują się cztery sale konferencyjne o nieprzypadkowych nazwach: Książęce Ogrody, Lech, Czech oraz Rus. Każda z nich wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, nagłośnienie oraz telewizor multimedialny.
Na Gości czekają również oferty restauracji Pietrak, która serwuje śniadania w formie szwedzkiego bufetu, oraz czynnego całą dobę Lobby Baru z bogatym wyborem przekąsek i napojów.
ibis Styles To marka hoteli ekonomicznych o wyjątkowych osobowościach i stylach, należąca do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 900 hoteli i 190 000 kobiet i mężczyzn. Hotele te charakteryzują się różnorodnymi stylami i wszystkie oferują prostotę, komfort i jakość. Zlokalizowane w centrach miast lub w ich pobliżu, wszystkie obiekty posiadają wyjątkowy, modny, relaksujący i zabawny wystrój. Marka wyróżnia się swoim pakietem „all inclusive”, w którego skład wchodzą: pokój, śniadanie w formie nieograniczonego bufetu, dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi i cała gama dodatkowych udogodnień. Obecnie sieć obejmuje 233 hotele w 21 krajach. Więcej informacji na www.ibis.com
IBIS Hotele tej marki obiecują nowoczesność, komfort i serwis w najlepszej cenie. Na przykład stworzyła rewolucyjną koncepcję łóżka Sweet Bed by ibis, nowy design powierzchni publicznych i nowoczesną ofertę gastronomiczną – ibis Kitchen. Pielęgnuje także ducha profesjonalnej obsługi, który inspiruje każdego z jej pracowników. Ibis jest rozpoznawalny na całym świecie dzięki najwyższej jakości, wiarygodności i odpowiedzialności za środowisko. Utworzona w 1974 roku, dziś ibis jest europejskim liderem wśród hoteli ekonomicznych i zajmuje 4 miejsce w swojej kategorii na całym świecie – posiada ponad 1000 hoteli, 134 000 pokoi w 64 krajach.
O RODZINIE IBIS Znajdują się tu marki ibis, ibis Styles i ibis budget. Rodzinę ibis, obejmującą prawie 1900 hoteli w 63 krajach, charakteryzują wspólne wartości: prostota, nowoczesność i dobre samopoczucie. Każda z trzech marek ma własną osobowość i zakres usług hotelowych: uprzejma i skuteczna marka ibis gwarantuje najwyższy komfort i wysoki poziom usług; hotele ibis Styles mają swoje własne unikalne wzornictwo i poczucie „radosnego nastroju”; inteligentna i nieformalna marka ibis budget zapewnia przystępną cenę. O GRUPIE HOTELOWEJ ORBIS Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. AccorHotels to grupa hotelowa, którą jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowiązanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 190 000 kobiet i mężczyzn w 3 900 hotelach AccorHotels troszczy się o tysiące gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiodącym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom: - doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest); - szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantujących pełną ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access i hotelF1); - potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels; - zaangażowanie korporacyjne i społeczne realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.
Źródło: PublicDialog.pl – 02.06.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |