Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Nowe technologie w branży restauracyjnej | Aktualności gastronomiczne
Nowe technologie w branży restauracyjnej
|
|
Obowiązkiem
każdego restauratora jest nie tylko zapewnienie profesjonalnej obsługi i
dobrej kuchni, ale także spełnianie coraz większych oczekiwań klientów.
Wybierając restaurację klient kieruje się nie tylko dobrym jedzeniem,
ale także wystrojem lokalu czy udogodnieniami, które oferuje. Jednym ze
sposobów wyróżnienia restauracji na tle innych jest umiejętne
wykorzystywanie nowinek technologicznych.
Wraz
z rozwojem nowych technologii klienci otrzymali dostęp do portali, w
których mogą sprawdzić popularność danego miejsca, zamówić jedzenie czy
nawet zarezerwować stolik w wybranej restauracji. W tak szybko
rozwijającym się świecie mobilnym, restauracje muszą nadążać za swoimi
klientami, wprowadzając te nowe rozwiązania do swoich lokali. Wychodząc
na przeciw oczekiwaniom klientów, restauratorzy umożliwiają rezerwację
stolika w restauracji przez portal internetowy. Rozwiązanie takie
oferuje Gastrobooking.pl, serwis który pozwala jednym kliknięciem na
rezerwację miejsca w restauracji, pizzerii czy kawiarni. Możliwość
zjedzenia smacznego posiłku w wybranym lokalu bez kolejek, czekania i
krążenia po okolicy w poszukiwaniu wolnych miejsc wpływa pozytywnie na
ocenę restauracji. A przecież do restauracji z którą wiążą się same
dobre wspomnienia chce się wracać! Dodatkowo, klienci aktywnie
korzystający z portalu, zostawiający oceny czy komentarze mają możliwość
zbierania punktów. Punkty mogą być później wymieniane na vouchery,
gwarantujące kolejne kulinarne doznania w jednej z partnerskich
restauracji serwisu.
Ważną
funkcjonalnością, którą Gastrobooking.pl oferuje restauratorom jest
zaawansowany system do zarządzania obłożeniem restauracji. Wirtualny
24-godzinny podgląd sali restauracyjnej oraz dostęp do elektronicznego
kalendarza pozwala z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, monitorować i
zarządzać rezerwacjami. Dostęp do statystyk pomaga prognozować
zapełnienie lokalu, ale również dostarcza wiedzy na temat historii
rezerwacji danego użytkownika. Tym samym pozwala adresować promocje i
rabaty do konkretnych, zainteresowanych nimi osób. Aplikacje
mobilne oraz portale dają wiele możliwości nie tylko klientom, ale
również restauratorom. Dzięki wprowadzaniu takich rozwiązań, klienci
czują, że właściciele restauracji wychodzą na przeciw ich oczekiwaniom.
Jest to również świetny sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów,
nie tylko tych zainteresowanych nowymi technologiami, ale również
ceniących sobie swój czas i wygodę.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |