Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wspólna akcja AccorHotels i Julii Wróblewskiej na... | Aktualności hotelarskie z kraju
Wspólna akcja AccorHotels i Julii Wróblewskiej na Snapchacie
|
|
Wspólna akcja AccorHotels i Julii Wróblewskiej na Snapchacie objęła zasięgiem 300 000 millenialsów.
Sieć hoteli AccorHotels zaprosiła do współpracy Julię Wróblewską. Młoda aktorka i popularna na Snapchacie influencerka pytała fanów o sposoby na chillout dla zapracowanych rodziców. Kreatywni millenialsi mogli zdobyć dla nich vouchery na pobyt w hotelu AccorHotels i… zyskać dzięki temu nieco weekendowej wolności.
Sieć hoteli dzięki influencerce, którą na Snapchacie śledzi ponad 35 000 osób, dotarła głównie do nastolatek w wieku 13–17 lat. AccorHotels i aktorka znana z takich filmów jak „Tylko mnie kochaj” czy „Listy do M.” nie tylko wspólnie ogłosili konkurs, lecz także prowadzili dialog z ponad setką osób, które śledziły konkursowe snapy.
– Cieszymy się, że dzięki Julii Wróblewskiej i Snapchatowi docieramy do millenialsów. Jesteśmy otwarci na nowoczesne narzędzia, które umożliwiają żywy dialog z naszymi przyszłymi klientami – zaznacza Ewa Filipowicz z AccorHotels.
Dzięki jednodniowej akcji wzrosła nie tylko świadomość marki w grupie wiekowej 13–24, lecz przede wszystkim liczba osób obserwujących AccorHotels na Snapchacie zwiększyła się o 750%.
Źródło: AccorHotels.com – 17.08.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |