Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Coraz więcej hoteli jest przyjaznych rodzinie

Aktualności hotelarskie z kraju


Coraz więcej hoteli jest przyjaznych rodzinie


Dodano: 2016-10-04

Drukuj

Wyślij



Statuetki Hotel Przyjazny Rodzinie, wręczane obiektom, które podczas audytu uzyskały najwyższą ocenę


Coraz więcej hoteli w Polsce jest przyjaznych rodzinie – wynika z podsumowania VIII edycji kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. W tym roku obiektom hotelowym przyznano rekordową liczbę statuetek oraz aż 66 certyfikatów. W uroczystej gali HPR, która odbyła się 1 października w Warszawie, udział wzięło blisko 200 hotelarzy z całej Polski, przedstawicieli organizacji branżowych oraz członków kapituły konkursu HPR.
 
Już po raz ósmy organizatorzy kampanii oraz konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie wręczyli prestiżowe wyróżnienia obiektom noclegowym, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą czuć się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Uroczysta gala, kończąca tegoroczną edycję plebiscytu, odbyła się w sobotę 1 października w hotelu Radisson Blu w Warszawie.


 
Certyfikaty Hotelu Przyjaznego Rodzinie wręczono podczas uroczystości 66 obiektom biorącym udział w tegorocznej edycji konkursu. Aż 23 z nich uzyskało podczas niezależnych audytów najwyższą ocenę, a co za tym idzie zostało nagrodzonych także statuetką HPR. To o 12 obiektów więcej niż w minionym roku. Nagrodę specjalną przyznano też  hotelowi najwyżej ocenionemu w głosowaniu internatów i gości hotelowych. Łącznie w tej edycji przyznano więc 24 statuetki.

- Ten rok okazał się rekordowy! Poziom konkursu był naprawdę wysoki, a hotele zaskakiwały
kapitułę swoją pomysłowością, podejściem i przygotowaniem do przyjmowania najmłodszych gości. To dla mnie prawdziwy powód do dumy i potwierdzenie, że 8 lat pracy nad kampanią przynosi coraz więcej owoców w postaci miejsc gościnnych, gdzie dzieci są traktowane jak VIP-y – mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Zdobywcy certyfikatu Hotel Przyjazny Rodzinie

Najlepsi z najlepszych


W każdym ze zgłoszonych do konkursu hoteli przeprowadzony został niezależny audyt, podczas którego oceniany był standard świadczonych usług. Aby dotrzeć do każdego z obiektów, członkowie kapituły konkursu przebyli łącznie blisko 50 tysięcy kilometrów.

Wśród najwyżej ocenionych w 8. edycji konkursu HPR obiektów znalazły się: Kompleks Wypoczynkowy "Arena Słońca" w Łebie, Hotel & Medi-SPA Biały Kamień w Świeradowie-Zdroju, Bukowy Park Hotel Medical SPA w Polanicy-Zdroju, Pensjonat Burkaty w Białce Tatrzańskiej, Columbus w Rowach, Cottonina Villa & Mineral SPA Resort w Świeradowie-Zdroju, Hotel Europa w Starachowicach, Hotel Galaxy w Krakowie, Pałac i Folwark Galiny w Galinach, Golden Tulip Gdańsk Residence w Gdańsku, Golden Tulip Kraków Kazimierz w Krakowie, Golden Tulip Międzyzdroje Residence w Międzyzdrojach, Hotel Górski Raj w Porębie Wielkiej, Hotel Haffner w Sopocie, Villa Hoff Wellness & SPA w Trzęsaczu, Holiday Inn Warszawa Józefów w Józefowie, Hotel Lidia SPA & Wellness w Darłowie, Limanova Hotel w Limanowej, Magra Holiday Club w Dębinie, Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji w Prusimiu, Hotel Podklasztorze w Sulejowie, Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA w Mikołajkach oraz Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu. Nagrodę od internautów i gości hotelowych otrzymał hotel Unitral w Mielnie.

- Nagroda i certyfikat są dla nas szczególnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że kapituła doceniła nasze starania i odpowiednie przygotowanie dla rodzin z dziećmi. Będziemy stale się doskonalić i dążyć do tego, aby dzieci czuły się u nas jak VIP-y – zapewnia Magdalena Rzepecka-Goc, menedżer sprzedaży w hotelu Golden Tulip Kraków.

Podczas gali członkowie kapituły wręczyli również 17 specjalnych dyplomów uznania tym obiektom, które podczas przeprowadzania audytów wykazały się wyjątkowymi działaniami, takimi jak zorganizowanie niebanalnych animacji dla małych gości, stworzenie menu w oparciu o lokalne produkty czy przygotowanie zestawu informacji przydatnych dla rodziców wypoczywających z dziećmi. Dodatkowo 4 obiekty zostały nagrodzone dyplomami Mistrzów Marketingu za prowadzone na terenie obiektu kampanie edukacyjne.
 
- Obserwuję kampanię Hotel Przyjazny Rodzinie już od wielu lat i widzę, że branża coraz bardziej się nią interesuje. Fakt, że tak wiele obiektów zostało w tym roku nagrodzonych potwierdza, że standard usług hotelarskich w ciągu ostatnich lat wzrósł, a jakość usług w polskich hotelach jest porównywalna do tej dostępnej w hotelach na całym świecie. Inwestycje poczynione w branży, rozwój infrastruktury w kraju, a także projekty, takie jak HPR, dają więc wymierne efekty. Wierzę, że pasja i zaangażowanie osób takich jak Violetta Hamerska wpłyną na dalszy rozwój hotelarstwa – komentuje Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turysty
ki.
 

Wspaniali goście gali Hotel Przyjazny Rodzinie

W gali kończącej tegoroczną edycję plebiscytu wzięło udział ok. 200 gości, w tym blisko 100 przedstawicieli hoteli z całej Polski oraz członkowie kapituły konkursu z pomysłodawczynią kampanii i ekspertem ds. jakości usług hotelowych Violettą Hamerską na czele.
 
Uroczystość poprowadzili – po raz pierwszy razem na scenie – dziennikarka Beata Tadla oraz prezenter i podróżnik Jarosław Kret, członkowie kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
 
- Jest nam niezwykle miło, że tegoroczną galę mogliśmy poprowadzić wspólnie i że wzięło w niej udział tylu znakomitych gości. Cieszy nas, że przyznawane w ramach kampanii nagrody są w uznaniu hotelarzy coraz bardziej prestiżowe, a także, że właściciele hoteli coraz bardziej troszczą się o potrzeby najmłodszych gości swoich obiektów – mówi Beata Tadla, członkini kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.


Paweł Niewiadomski (prezes Polskiej Izby Turystyki), Violetta Hamerska, Jan Korsak (przewodniczący rady nadzorczej Polskiej Organizacji Turystycznej)

Czas podsumowań i zapowiedź przyszłych wydarze
ń

Finał kampanii to również okazja do podsumowania działań prowadzonych w ramach minionej edycji.
 
- W dzisiejszym świecie nawet najkrótsza podróż zaczyna się w Internecie. Dlatego ten rok był dla nas wyjątkowy, jeśli chodzi o aktywności w sieci – zaznacza Violetta Hamerska.

Miejsca przyjazne najmłodszym gościom promowane są aktywnie w społeczności na Facebooku, a także poprzez stronę internetową kampanii www.rodzinawhotelu.pl. Portal – stanowiący bazę wiedzy i informacji dla wszystkich podróżnych – w ostatnim kwartale odwiedziło blisko 24 tysiące unikalnych użytkowników.

Nowościami tegorocznej edycji były kampania edukacyjna „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”, której celem jest zapoznanie rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie oraz projekt „Pies w hotelu” – portal, gdzie goście mogą znaleźć obiekty noclegowe, przyjmujące zwierzęta domowe z otwartym sercem.

Organizatorka kampanii HPR Violetta Hamerska wraz z prowadzącymi galę - Beatą Tadlą i Jarosławem Kretem

- Choć VIII edycja kampanii dobiegła końca, nie zwalniamy tempa! Wkrótce rozpoczną się długie weekendy, święta i ferie, a więc czas rodzinnych wyjazdów. Będziemy więc dalej aktywnie promować hotele przyjazne rodzinom i zachęcać hotelarzy to włączenia się w nasze działania. Rozpoczęliśmy już także prace nad IX edycją konkursu, w której skupimy się na edukacyjnych aspektach przebywania gości w przestrzeni publicznej w hotelach - zapowiada Violetta Hamerska.

Rozpoczęcie IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie planowane jest już w połowie października 2016.

Informacje dodatkowe
Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania oraz konkurs promujące miejsca noclegowe, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, jak również życzliwego podejścia do małych gości. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji konkursu otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok.
 
Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
•    najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
•    najlepszy hotel miejski dla rodziny
•    najlepszy pensjonat dla rodziny
•    najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
•    najlepszy hotel sieciowy miejski dla rodziny
•    najlepszy hotel sieciowy na wypoczynek dla rodziny

Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.


Źródło: GoodFlow.pl – 03.10.2016
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji