Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotele dla generacji Y

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotele dla generacji Y


Dodano: 2016-10-18

Drukuj

Wyślij



Vienna House Easy – śniadanie jak w piekarni © Vienna House


Generacja Y jest bardzo mobilna i poszukuje nowości, również w hotelach. Stawia na naturalność, swobodę i bezpretensjonalność. Podobnie jak hotele linii „smart casual” sieci Vienna House. 30 września otwarty został kolejny obiekt tej marki – Vienna House Easy Berlin.

Millennialsi widzą hotele inaczej. Ich motywacją jest częściej poszukiwanie nowości niż przywiązanie do marki.” – mówił Prezes Cesson 3.0 Philippe Cesson podczas konferencji Hotel Experience w Nowym Jorku pod koniec 2015 r. Wśród trendów na 2016 r. pojawiły się również: brak barier w przestrzeni publicznej, większa mobilność gości i tzw. social dining, który związany jest z przywiązywaniem coraz większej wagi do jakości i rodzaju jedzenia*.



To właśnie młode pokolenie jest główną grupą gości nowej linii hoteli Vienna House Easy, która powstała w lutym tego roku. „Linia Easy wypełnia niszę między hotelami ekonomicznymi a lifestylowymi. Nazwaliśmy tę koncepcję „smart casual“. Myślę, że odzwierciedla ona klimat naszych czasów, a zarazem niezmienność pewnych zasad.“ – mówi Rupert Simoner, CEO Vienna House.

Hotele Vienna House Easy mają swój unikatowy charakter i łączą wielkomiejski charakter z u
rokiem otoczenia. Są lokalnymi gospodarzami, gdzie liczy się naturalność, mobilność oraz regionalizm. Mobilność to m.in. nowoczesne technologie, mobilny concierge (przez który goście mogą się skontaktować z recepcją czy skorzystać z elektronicznego e-kiosku), ale też możliwość wypożyczenia rowerów. Regionalizm widać zarówno w wystroju wnętrz, jak i ofercie gastronomicznej. W krakowskim Vienna House Easy Cracow na śniadanie można spróbować krakowskich bajgli z oscypkiem, zaś ściany i dywany nowo otwartego Vienna House Easy Berlin zdobią elementy z berlińskim niedźwiedziem.
 

Pokój w hotelu Vienna House Easy © Vienna House

Berliński hotel to już 14 obiekt linii „smart casual” i pierwszy, którego rekonstrukcja była w pełni zarządzana przez Vienna House. Wszystkie są synonimem domowej atmosfery i nastawienia na codzienne, proste przyjemności. Oferują zupełnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a także nową koncepcję baru otwartego na lobby, który jest jednocześnie miejscem pracy i odpoczynku. Restauracje w tych hotelach czerpią inspirację ze słynnego wiedeńskiego Naschmarkt – targu przysmaków.
 
Vienna House Easy to 3-4-gwiazdkowe hotele średniej wielkości (do 200 pokoi), z centrum konferencyjnym i barem. Wpisują się w miejską tkankę i często zlokalizowane są poza ścisłym centrum. Sieć planuje otwarcie kolejnych 7 obiektów tej linii do 2020 r. W Polsce aktualnie znajduje się jeden hotel tej marki - Vienna House Easy Chopin Cracow.    
 

O Vienna House
W Vienna House najważniejsza jest radość podróżowania, zdobywanie nowych doświadczeń i odkrywanie. Motto sieci to „nie ma nic bardziej wyrafinowanego w życiu niż proste przyjemności”. Vienna House reprezentuje cztery marki hoteli – każda ma swój indywidualny charakter, ale łączą je te same wartości I jeden cel: inspirowanie gości. Największa austriacka grupa hotelowa – od 2016 roku pod wspólną marką „Vienna House” – posiada i zarządza indywidualnymi hotelami miejskimi oraz resortami, designerskimi obiektami „andel's by Vienna House“, tętniącymi życiem hotelami koncepcyjnymi „angelo by Vienna House“, jak również stawiającymi na naturalność „Vienna House Easy“. Firma zatrudnia obecnie 2200 pracowników w dziesięciu krajach: od Francji po Rosję, od Polski po Austrię. Hotele znajdują się m.in. w Berlinie, Bratysławie, Bukareszcie, Coburgu, Karlsbadzie, Krakowie, Łodzi, Monachium, Neckarsulm, Trewirze, Paryżu i Pradze. Vienna House jest znakiem towarowym firmy Vienna International Hotelmanagement AG. www.viennahouse.com

* - Za: www.travelmarketreport.com/articles/Five-Hotel-Trends-for-2016



Źródło: ViennaHouse.com – 17.10.2016
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji