Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Cyfrowa akcja w hotelach marki ibis

Aktualności hotelarskie z kraju


Cyfrowa akcja w hotelach marki ibis


Dodano: 2016-11-03

Drukuj

Wyślij



Sleepathon by ibishotels (fot. ibis.com)


Marki ibis, ibis Styles i ibis budget nadal rozwijają komunikację ukierunkowaną na młodych ludzi. Najnowsze wydarzenie to otwarcie 29 października konta @ibishotels Snapchat account i zorganizowanie Sleepathon by ibis - wyrafinowanej, innowacyjnej akcji cyfrowej wymyślonej we współpracy z agencją komunikacji BETC.

Uruchom video:  https://youtu.be/nXRDtU3w74U
 
Millenialsi będą musieli przygotować się do sleepathonu zupełnie jak do prawdziwego maratonu. Nie będą jednak potrzebować sportowych. Co więc trzeba zrobić, aby wziąć udział? Należy robić sobie zdjęcia w pozycji leżącej, udającej spanie!



Co dokładnie oznacza „pozycja udająca spanie”? Były już różne trendy w fotografowaniu się – w pozycjach „Planking” (udawanie deski), „Pottering” (fotografowanie się w przebraniu za Harry Pottera) czy „Vadering” (fotografowanie się z drugą osobą w scenie z Gwiezdnych Wojen, gdzie bohaterem jest Darth Vader przechwytujący Moc), które jak  burza przeszły przez internet w ostatnich latach. Ibis rozpoczyna akcję pt. „Sleeping”. Celem jest robienie sobie zdjęć właśnie w pozycji spania, w zaskakujących miejscach.

Aby wziąć udział w konkursie i zakończyć Sleepathon by ibis, uczestnik sleepathonu musi:
 
-    robić sobie zdjęcie co godzinę w pozycji udającej spanie;
-    dodać filtr czasu w aplikacji Snapchat
-    wysłać snapa na konto @ibishotels

Sleepathon rozpoczyna się o godzinie 10.00 i kończy o 22.00 – to łącznie 12 godzin, czyli 12 snapów w śpiącej pozycji. Do wygrania jest 12 noclegów w ibis, ibis Styles i ibis budget na całym świecie.

Jeśli uczestnicy przegapią rozpoczęcie konkursu, dodatkowo w jego ramach będzie kilka „wyzwań sennych” w nieoczekiwanych momentach w ciągu dnia - mogą wziąć w nich udział, by nadrobić stracony czas. W ramach wyzwań obserwatorzy konta otrzymają prywatną wiadomość ze wskazówkami, jaki rodzaj zdjęć należy zrobić, aby wygrać jeszcze więcej nagród.

Antoine Dubois, Wiceprezes ds. Komunikacji, Reklamy i Mediów Społecznościowych  Accor Hotels (Communication, Advertising, Social & Media Senior Vice-President at AccorHotels) wyjaśnia: Od kilku lat marki ekonomiczne  ibis, ibis Styles i ibis budget starają się aktywnie kreować innowacyjne i burzące dotychczasowe doświadczenie wydarzenia cyfrowe. Po Sleep Art, Ultimate Sleep i Capture ibis Styles, to ostatnie działanie po raz kolejny prezentuje zdolność rodziny marek ibis do reorganizacji w taki sposób, by  zaangażować młodych ludzi i zwiększyć swój rozgłos. Po raz pierwszy komunikacja marki obejmuje obecnie SnapAds, całkowicie wertykalną formułę reklamową dostępną na Discover Snapchat we Francji i Wielkiej Brytanii.

Sleepathon by ibis będzie międzynarodową imprezą, odbywającą się w kilku państwach w Europie (we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Polsce, Holandii, Belgii), w Afryce i na Bliskim Wschodzie.Zespoły rozważają aktualnie organizację imprezy w innych krajach, zwłaszcza w Brazylii i niektórych krajach azjatyckich.

 
MARKI IBIS
Marki ibis, ibis Styles i ibis budget tworzą rodzinę marek ekonomicznych grupy AccorHotels - wiodącego globalnego operatora w branży hotelarskiej dysponującego siecią ponad 3940 hoteli w 92 państwach. Łącznie pod markami ibis działa ponad 1960 obiektów w 69  państwach. Hotele te łączą wspólne wartości - prostota, nowoczesność i dążenie do dobrego samopoczucia gości. Każda marka ma własną osobowość oraz ofertę produktów i usług. Ibis to marka charakteryzująca się wyjątkową dbałością i skutecznością, gwarantująca najwyższy komfort i poziom usług w swojej kategorii. Ibis Styles oferuje niepowtarzalny design i nastrój w każdym obiekcie. Ibis budget to marka casualowa, oferująca podstawowy komfort za niewygórowaną cenę. Wszystkie informacje na temat marek oraz promocji są dostępne tutaj: www.accorhotels.com oraz www.ibis.com.

O BETC DIGITAL
BETC DIGITAL to cyfrowa agencja komunikacji zatrudniająca 180 pracowników, kierowana przez Ivana Beczkowskiego i Oliviera Vigneaux. Specjalizuje się w tworzeniu usług „Beautiful Services”: innowacyjnych treści cyfrowych i usług, które mogą zmienić wizerunek marki i relacje z klientami.

O AccorHotels:
AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, i Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel i hotel F1.
Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście mają dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com.
Zostań fanem i śledź nas na Twitter i Facebook.


Źródło: PublicDialog.pl – 02.11.2016
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji