Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Cyfrowa akcja w hotelach marki ibis | Aktualności hotelarskie z kraju
Cyfrowa akcja w hotelach marki ibis
|
Sleepathon by ibishotels (fot. ibis.com)
|
Marki ibis, ibis Styles i ibis budget nadal rozwijają komunikację ukierunkowaną na młodych ludzi. Najnowsze wydarzenie to otwarcie 29 października konta @ibishotels Snapchat account i zorganizowanie Sleepathon by ibis - wyrafinowanej, innowacyjnej akcji cyfrowej wymyślonej we współpracy z agencją komunikacji BETC.
Uruchom video: https://youtu.be/nXRDtU3w74U Millenialsi będą musieli przygotować się do sleepathonu zupełnie jak do prawdziwego maratonu. Nie będą jednak potrzebować sportowych. Co więc trzeba zrobić, aby wziąć udział? Należy robić sobie zdjęcia w pozycji leżącej, udającej spanie!
Co dokładnie oznacza „pozycja udająca spanie”? Były już różne trendy w fotografowaniu się – w pozycjach „Planking” (udawanie deski), „Pottering” (fotografowanie się w przebraniu za Harry Pottera) czy „Vadering” (fotografowanie się z drugą osobą w scenie z Gwiezdnych Wojen, gdzie bohaterem jest Darth Vader przechwytujący Moc), które jak burza przeszły przez internet w ostatnich latach. Ibis rozpoczyna akcję pt. „Sleeping”. Celem jest robienie sobie zdjęć właśnie w pozycji spania, w zaskakujących miejscach.
Aby wziąć udział w konkursie i zakończyć Sleepathon by ibis, uczestnik sleepathonu musi: - robić sobie zdjęcie co godzinę w pozycji udającej spanie; - dodać filtr czasu w aplikacji Snapchat - wysłać snapa na konto @ibishotels
Sleepathon rozpoczyna się o godzinie 10.00 i kończy o 22.00 – to łącznie 12 godzin, czyli 12 snapów w śpiącej pozycji. Do wygrania jest 12 noclegów w ibis, ibis Styles i ibis budget na całym świecie.
Jeśli uczestnicy przegapią rozpoczęcie konkursu, dodatkowo w jego ramach będzie kilka „wyzwań sennych” w nieoczekiwanych momentach w ciągu dnia - mogą wziąć w nich udział, by nadrobić stracony czas. W ramach wyzwań obserwatorzy konta otrzymają prywatną wiadomość ze wskazówkami, jaki rodzaj zdjęć należy zrobić, aby wygrać jeszcze więcej nagród.
Antoine Dubois, Wiceprezes ds. Komunikacji, Reklamy i Mediów Społecznościowych Accor Hotels (Communication, Advertising, Social & Media Senior Vice-President at AccorHotels) wyjaśnia: Od kilku lat marki ekonomiczne ibis, ibis Styles i ibis budget starają się aktywnie kreować innowacyjne i burzące dotychczasowe doświadczenie wydarzenia cyfrowe. Po Sleep Art, Ultimate Sleep i Capture ibis Styles, to ostatnie działanie po raz kolejny prezentuje zdolność rodziny marek ibis do reorganizacji w taki sposób, by zaangażować młodych ludzi i zwiększyć swój rozgłos. Po raz pierwszy komunikacja marki obejmuje obecnie SnapAds, całkowicie wertykalną formułę reklamową dostępną na Discover Snapchat we Francji i Wielkiej Brytanii.
Sleepathon by ibis będzie międzynarodową imprezą, odbywającą się w kilku państwach w Europie (we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Polsce, Holandii, Belgii), w Afryce i na Bliskim Wschodzie.Zespoły rozważają aktualnie organizację imprezy w innych krajach, zwłaszcza w Brazylii i niektórych krajach azjatyckich.
MARKI IBIS Marki ibis, ibis Styles i ibis budget tworzą rodzinę marek ekonomicznych grupy AccorHotels - wiodącego globalnego operatora w branży hotelarskiej dysponującego siecią ponad 3940 hoteli w 92 państwach. Łącznie pod markami ibis działa ponad 1960 obiektów w 69 państwach. Hotele te łączą wspólne wartości - prostota, nowoczesność i dążenie do dobrego samopoczucia gości. Każda marka ma własną osobowość oraz ofertę produktów i usług. Ibis to marka charakteryzująca się wyjątkową dbałością i skutecznością, gwarantująca najwyższy komfort i poziom usług w swojej kategorii. Ibis Styles oferuje niepowtarzalny design i nastrój w każdym obiekcie. Ibis budget to marka casualowa, oferująca podstawowy komfort za niewygórowaną cenę. Wszystkie informacje na temat marek oraz promocji są dostępne tutaj: www.accorhotels.com oraz www.ibis.com.
O BETC DIGITAL BETC DIGITAL to cyfrowa agencja komunikacji zatrudniająca 180 pracowników, kierowana przez Ivana Beczkowskiego i Oliviera Vigneaux. Specjalizuje się w tworzeniu usług „Beautiful Services”: innowacyjnych treści cyfrowych i usług, które mogą zmienić wizerunek marki i relacje z klientami.
O AccorHotels: AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, i Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel i hotel F1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście mają dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów. Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).
Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com. Zostań fanem i śledź nas na Twitter i Facebook.
Źródło: PublicDialog.pl – 02.11.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |