Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Zainteresowanie Polaków egzotycznymi kierunkami w... | Aktualności hotelarskie z kraju
Zainteresowanie Polaków egzotycznymi kierunkami w czasie Świąt wzrasta
|
(fot. trivago.com)
|
Zainteresowanie Polaków egzotycznymi kierunkami w okresie świątecznym wzrasta z roku na rok. Na Święta „w tropikach” wybieramy Dubaj, Wyspy Kanaryjskie, czy Maltę. Takie trendy są widoczne w największej w Internecie wyszukiwarce i porównywarce cen hoteli trivago.pl, która porównuje ponad 1,3 miliona hoteli z całego świata, z ponad 200 stron rezerwacyjnych.
Choć większość Polaków zapewne spędza Święta Bożego Narodzenia w zaciszu domowego ogniska, mimo to trendy wskazują, że zainteresowanie szczególnie egzotycznymi kierunkami z roku na rok bardzo znacząco wzrosło. trivago.pl sprawdziło wyszukiwania Polaków w okresie od 23-29 grudnia. Jak wynika z danych, zainteresowanie „tropikalnymi” destynacjami w roku 2016 w porównaniu do roku 2015 zwiększyły się w przedziale od 44%-180%.
Malta (fot. trivago.com) Z zagranicznych kierunków największy wzrost zainteresowania zanotowała Malta (+180%), Dubaj (+127%), nieco mniej egzotyczne Ateny (+107%), Teneryfa (44%) i Lanzarote (+25%). Ponadto, w mniejszym stopniu od wyżej wymienionych kierunków, jednak bardziej niż w zeszłym roku interesujemy się Rzymem (+2%), Budapesztem (+17%), Wiedniem (+16%), Lwowem (+26%), Mediolanem (+59%), czy Doliną Demianowską (+12%). Tab.1. Zainteresowanie zagranicznymi kierunkami płynące z platformy trivago.pl w okresie świątecznym (od 23 grudnia do 29 grudnia), w kolejności od największego przyrostu z roku do roku do najmniejszego
Kierunek zagraniczny – wybierany najczęściej w okresie świątecznym z polskiej platformy trivago.pl, a więc od 23-29 grunia
Długość pobytu – średnia długość pobytu w danym kierunku Zainteresowanie z roku do roku – procentowe porównanie zainteresowania danym kierunkiem w 2015 i w 2016 roku.
Ateny (fot. trivago.com)
„W okresie Świąt Bożego Narodzenia, z roku na rok widoczny jest wzrost zainteresowania szczególnie nieco bardziej egzotycznymi kierunkami, jak Dubaj (127 % wzrost zainteresowania w porównaniu do roku 2015), Malta (180%), Teneryfa (44%) i Lanzorate (25%). W tych destynacjach planujemy też najdłuższe wyjazdy, a więc w przedziale od 6 do 7 dni.” – Katarzyna Obrochta, Public Relations na rynek polski dla największej w Internecie wyszukiwarki i porównywarki cen hoteli trivago.pl, która porównuje ponad 1,3 miliona hoteli z całego świata z ponad 200 stron rezerwacyjnych.
Mediolan (fot. trivago.com) Trendy w skali europejskiej
Z kierunków europejskich, Zakopane znalazło się na 16. miejscu pod względem popularności na okres świąteczny (od 23 grudnia do 29 grudnia), na trivago. Na pierwszym miejscu uplasował się Paryż, a na kolejnych miejscach Praga, Barcelona i Rzym. Tab.2. Najpopularniejsze kierunki na trivago w Europie wyszukiwane na okres Świąt (od 23 grudnia do 29 grudnia)
Długość pobytu – średnia długość pobytu w danym kierunku
Średnia cena – średnia cena za nocleg dla 2 osób za pokój typu standard
Hotele w kierunkach o największym przyroście zainteresowania:
Teneryfa (fot. trivago.com) Malta: https://www.trivago.pl/malta-31473/hotel Dubaj: https://www.trivago.pl/dubaj-549/hotel Ateny: https://www.trivago.pl/ateny-447485/hotel Mediolan: https://www.trivago.pl/mediolan-45605/hotel Teneryfa: https://www.trivago.pl/teneryfa-31909/hotel Lwów: https://www.trivago.pl/lwow-87198/hotel Lanzarote: https://www.trivago.pl/lanzarote-31882/hotel Budapeszt: https://www.trivago.pl/budapeszt-81273/hotel Wiedeń: https://www.trivago.pl/wieden-44232/hotel Demianowska Dolina: https://www.trivago.pl/demianowska-dolina-368521/hotel Rzym: https://www.trivago.pl/rzym-34432/hotel Gran Canaria: https://www.trivago.pl/gran-canaria-31814/hotel Szpindlerowy Młyn: https://www.trivago.pl/szpindlerowy-mlyn-95824/hotel Paryż: https://www.trivago.pl/paryz-36103/hotel Barcelona: https://www.trivago.pl/barcelona-31965/hotel Berlin: https://www.trivago.pl/berlin-8514/hotel
Lanzarote (fot. trivago.com)
O trivago
Założone w 2005 roku z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech, trivago jest globalną plaformą podróżniczą, która koncentruje się na kreowaniu sposobu, w jaki podróżujący wyszukują hotele i porównują ceny hoteli. Misją trivago jest być „pierwszym i niezależnym źródłem informacji do znalezienia idealnego hotelu, w najniższej cenie.” Na dzień 30 września, 2016 roku globalna platfroma trivago oferuje dostęp do ponad 1,3 miliona hoteli, w ponad 190 krajach. Platforma trivago działa na całym świecie za pośrednictwem 55 lokalnych stron internetowych i aplikacji w 33 językach.
Źródło: trivago.pl - 20.12.2016
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |