Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Polacy nareszcie doceniają swoje miasta wg...

Aktualności hotelarskie z kraju


Polacy nareszcie doceniają swoje miasta wg badania Hampton by Hilton


Dodano: 2017-01-12

Drukuj

Wyślij


Hampton by Hilton przebadał trendy turystyczne i plany Polaków na 2017:
•    Krótkie urlopy w Polsce stają się coraz bardziej popularne. Według raportu przygotowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki odsetek Polaków wyjeżdzających na krótkie urlopy po Polsce wzrósł z 23% w 2011 roku do 35% w 2015 roku.  
•    Badanie przeprowadzone dla Hampton by Hilton wykazało, że 73% Polaków planujących w 2017 roku krótki urlop, decyduje się na pozostanie w kraju.
•    Najbardziej cenimy sobie zabytki i lokalne miejsca warte zobaczenia.
•    Na weekendowe wypady najczęściej decydują się świadomi turyści, głodni wyjątkowych miejsc i autentycznych wrażeń. Hotele Hampton by Hilton, już teraz oferują zakwaterowanie w najlepszych polskich lokalizacjach, takich jak Gdański, Kraków, czy Warszawa.


Na zlecenie Hampton by Hilton, lidera branży hotelarskiej w segmencie wyższego i średniego poziomu cenowego, wzięto pod lupę preferencje Polaków wyjeżdżających na krótki wypoczynek. Okazuje się, że znakomita większość spędzi go w Polsce (planuje to ok 73% badanych). Z raportu Ministerstwa Sportu i Turystyki z 2015 roku wynika, że na wyjazdy krajowe w 2015 roku decydowało się 35% Polaków, czyli o 12% więcej niż w 2011 roku.



Wyniki pokazują również, że wśród podróżujących Polaków pojawił się nowy model turysty. Są to osoby preferujące krótkie weekendowe wyjazdy, dzięki którym szybko mogą „naładować akumulatory”. Polacy podróżują świadomie, wykorzystując weekendy na wyjazdy w nowe, inspirujące miejsca. Ponad 30% respondentów woli częste, krótkie wypady (do trzech dni) od długich urlopów raz lub dwa razy w roku.

Polska postrzegana jest jako bardzo atrakcyjny kierunek turystyczny. Według badań, do danej lokalizacji najbardziej przyciągają zabytki i miejsca warte zobaczenia w okolicy – tak przyznało aż 77% osób biorących udział w badaniu. Polacy są także spragnieni najnowszych trendów oraz kulturalnych atrakcji. Około 40% respondentów przyznało, że wybierając kierunek podróży sprawdzają wydarzenia kulturalne, a także lokalne nowości godne polecenia.

Największe polskie miasta okazują się być najbardziej popularnymi kierunkami krajowych podróży. 72% badanych przyznaje, że duże miasta oferujące szereg ciekawych atrakcji, gwarantują dobrą zabawę i możliwość przyjemnego spędzenia czasu, dzięki czemu nie sposób się w nich nudzić. Hampton by Hilton ujawnia, że na weekendowy wypad najchętniej wybieramy:
1. Gdańsk – 63%;
2. Kraków – 62%;
3. Wrocław – 56%.

Wybierając cel kilkudniowej podróży najczęściej kierujemy się takimi czynnikami, jak:
• stosunek jakości do ceny - 72%;
• bliskość i łatwy dostęp do miejsc, które warto odwiedzić – 48%;
• możliwość zrelaksowania się i dobre śniadanie w hotelu – 36%.

Sieć naszych hoteli w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, o czym świadczy 6 nowych inwestycji ogłoszonych w zeszłym roku. Obecnie Hampton by Hilton to 5 obiektów w najpopularniejszych miastach w całym kraju, w tym w Gdańsku, Krakowie i Warszawie, oraz łącznie 9 projektów w różnych stadiach przygotowania. Hotele Hampton by Hilton oferujące doskonałą jakość za przystępną cenę to idealne miejsce dla ludzi wybierających się na krótki wypoczynek do jednego z niezwykłych polskich miast” – mówi Tal Shefer, wiceprezes ds. wyspecjalizowanej obsługi na region Europy i Afryki w Hilton.

Badania Hampton by Hilton pokazały, że cenimy sobie także komfort i niezależność - 73% respondentów przyznało, że wyjeżdżając na weekend chętniej decyduje się na pobyt w hotelu, niż nocleg u przyjaciół lub rodziny. Co więcej, badanie wykazało, że Polacy to wyjątkowo lojalni klienci. 69% badanych przyznało, że jeżeli są zadowoleni z pobytu, z chęcią wybiorą ten sam hotel. Właściciele miejsc noclegowych stają się bardziej świadomi lojalności swoich klientów i coraz lepiej reagują na rosnące zapotrzebowanie rynku. Nic dziwnego, że w ciągu ostatnich kilku lat liczba trzygwiazdkowych hoteli w Polsce wzrosła o ponad jedną piątą .

Sieć hoteli Hampton by Hilton oferuje swoim klientom wliczone w cenę pokoju doskonałe śniadanie oraz szereg innych udogodnień, w tym otwartą przez całą dobę bezpłatną strefę fitness i darmowy dostęp do Wi-Fi. Wszystkie pokoje w hotelach Hampton by Hilton wyposażone są wysokiej jakości telewizory DHTV i ekspres do kawy, a certyfikat „Clean and Fresh” Hampton Bed ® gwarantuje doskonałą czystość i pełen komfort wszystkim gościom hotelu.

Wszyscy klienci Hampton by Hilton mogą brać udział w programie lojalnościowym Hilton HHonors®, dzięki czemu otrzymują szereg atrakcyjnych świadczeń, w tym rabaty członkowskie oraz dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej, dzięki której można się łatwo samemu zameldować, wybrać pokój, a nawet go otworzyć przy pomocy elektronicznego klucza.

Więcej informacji na temat Hampton by Hilton na stronach www.hampton.com

***
1 Badanie przeprowadzone przez TNS Polska w listopadzie 2016 r., na zlecenie Hampton by Hilton, przy udziale 800 respondentów.

O sieci Hampton by Hilton
Sieć Hampton, w której skład wchodzą hotele Hampton Inn, Hampton Inn & Suites oraz Hampton by Hilton, jest liderem w segmencie wyższego i średniego poziomu cenowego i zdobywcą wielu nagród. Działa w 20 krajach, w których prowadzi łącznie ponad 2200  obiektów oferujących przeszło 218 000 pokoi. Stała, wysoka jakość zakwaterowania oraz liczne udogodnienia, jak bezpłatne Wi-Fi czy gorące śniadanie On the House®, najnowsze rozwiązania techniczne — między innymi zasilacze Power Cube i firmowe łóżka Clean and Fresh Hampton Bed® — sprawiają, że Hampton Hotels jest liderem w swojej kategorii. Wyróżnikiem wszystkich hoteli Hampton jest „Hamptonality”: firmowa kultura przyjaznej obsługi oraz 100% Hampton® Guarantee - gwarancja pełnej satysfakcji z pobytu. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton mają dostęp do darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień, takich jak możliwość zdalnego zameldowania, wyboru pokoju dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton HHonors. Więcej informacji można znaleźć na http://www.hampton.com/ i http://news.hampton.com, a także w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram.
 
O Hilton
Hilton jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 97 lat Hilton oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4800  hoteli oferujących ponad 789 tys. pokoi, zlokalizowanych w 104 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton mają dostęp do zniżek członkowskich, darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton HHonors. Jej użytkownicy mają możliwość zdalnego zameldowania, wyboru pokoju oraz automatycznego otwierania drzwi za pomocą Cyfrowego Klucza. 


Więcej informacji na temat Hampton by Hilton - na stronach www.hampton.com


Źródło: Grayling.com – 11.01.2017
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji