Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Gwarancja sukcesu spotkania w Novotel Warszawa...

Aktualności hotelarskie z kraju


Gwarancja sukcesu spotkania w Novotel Warszawa Centrum


Dodano: 2017-01-20

Drukuj

Wyślij



Novotel Warszawa Centrum


Novotel Warszawa Centrum ze względu na idealną lokalizację i długą historię, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w Warszawie. Choć dopiero od 2002 r. funkcjonuje pod marką Novotel, jest postrzegany jako obiekt, w którym tradycja została w wyjątkowo przemyślany sposób połączona z nowoczesnością. Hotel dysponując 742 pokojami i powierzchnią konferencyjną liczącą 1200 m2, uchodzi za jeden z największych w sieci AccorHotels w Europie. Każdy, kto planuje spotkanie, szkolenie bądź konferencję, może oczekiwać opieki profesjonalistów, spersonalizowanego serwisu i zaplecza technicznego na najwyższym poziomie.

Globalne standardy obowiązujące w hotelach Novotel od lat z sukcesem wdrażane są również w Polsce. Flagową ofertę Meeting at Novotel cechuje dopasowanie do potrzeb Klienta, dynamizm (stale wprowadzane są rozwiązania zarówno w zakresie nowych technologii, jak i modernizacji produktu) i konkurencyjność. Wyszkolony zespół ekspertów jest go
tów sprostać najbardziej nietypowym wyzwaniom stawianym przez klientów, a rutyna i działanie według utartych schematów nie wchodzą tu w grę. – Dobrą ofertę hotelarską dla branży MICE można zdefiniować w następujący sposób: wyjście naprzeciw potrzebom klienta, ale także sugerowanie dobrych praktyk i rozwiązań, elastyczny zespół specjalistów, nowoczesne przestrzenie konferencyjne oraz zapewnienie doznań kulinarnych. Nacisk na pierwszy i ostatni punkt to niemal gwarancja zadowolenia organizatora i szansa na jego powrót. Dzisiaj nie możemy oferować sztywnych rozwiązań jeśli chcemy osiągnąć sukces na rynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, dostosowujemy się do ich wymagań i proponujemy rozwiązania szyte na miarę – mówi Vincent Dujardin, Dyrektor Generalny Hotelu Novotel Warszawa Centrum.



Novotel W
arszawa Centrum, czyli udane konferencje w sercu Warszawy

Hotel obecnie prezentuje całkowicie odnowioną, w pełni multimedialnie wyposażoną przestrzeń konferencyjną o powierzchni 1200 m2. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest 9 sal, w których jednocześnie mogą odbywać się konferencje dla 600 osób. Dodatkowo Novotel Warszawa Centrum posiada 7 dedykowanych gabinetów do organizacji spotkań biznesowych i prywatnych w małym gronie. Taki sam charakter ma tzw. Micro Room. Niewątpliwym atutem obiektu jest jego zaplecze noclegowe z pulą 742 klimatyzowanych pokoi oraz parkingiem na ok. 600 samochodów. Te liczby jasno obrazują, że w hotelu Novotel Warszawa Centrum można organizować wydarzenia o naprawdę zróżnicowanej skali i charakterze.


Novotel Bukietowa

W 2016 roku odbyło się
tutaj 556 spotkań. Zapotrzebowanie na powierzchnie konferencyjne w stosunku do poprzedniego roku wzrosło aż o 7%. Jednym z największych atutów obiektu jest lokalizacja w samym centrum Warszawy, blisko dworca PKP, centrów biznesowych, kulturalnych i turystycznych. Niezależnie od konfiguracji powierzchni konferencyjnych, klienci zawsze mogą liczyć na dostęp do szerokopasmowego internetu, ekranów i projektorów oraz centralnego panelu sterowania funkcjami sal.

Novotel Lilia

O przebieg c
ałego spotkania zadba opiekun, dedykowany każdemu wydarzeniu. To jeden z kluczowych punktów oferty Meeting at Novotel - docenią go najbardziej wymagający organizatorzy wydarzeń w Novotel Warszawa Centrum
 

Novotel Orchidea

Czas na przerwę

 

Wraz z nową odsłoną przestrzeni konferencyjnych oraz udoskonaloną koncepcją organizacji spotkań, również charakter przerw kawowych w Novotel Warszawa Centrum uległ zmianie. Energia, świeżość, moc, witalność i styl życia, to hasła, pod którymi kryje się prawdziwy festiwal smaków. Charakter tych finezyjnych przekąsek określony jest już w ich nazwach: Regionalna, Energetyzująca, Oczyszczająca, Owocowa i Bio.

Poprzeczka zawieszona wysoko

W ramach oferty Meeting at Novotel organizatorzy mogą być pewni sukcesu spotkania już na etapie złożenia zapytania. Dodatkowo ich przywiązanie do sieci jest nagradzane w ramach programu lojalnościowego LeClub AccorHotels Meeting Planner. Novotel Warszawa Centrum to również inne projekty, wdrażane zgodnie ze strategią AccorHotels i marki Novotel:

Przedsięwzięcia mają na celu zarówno zrównoważony rozwój, jak i dbałość o środowisko.  Flagowym programem jest Planet21, który został stworzony z myślą o rozwoju w duchu „eko” nie tylko samej marki i każdego hotelu, ale też  by szerzyć świadomość proekologiczną wśród pracowników oraz gości. Jako jeden z liderów w branży musimy dawać przykład innym, a nawet być pionierem w podejściu do wielu tematów. „Feel Welcome” i „Guest Experience” to przesłania, które towarzyszą nam od dawna, ale teraz zyskały na jeszcze większym znaczeniu – chcemy, aby każdy gość czuł się wyjątkowo. Pragniemy dostarczać im coraz więcej nowych, pozytywnych doświadczeń, jak chociażby za pośrednictwem projektu MyRoom. W ramach tej inicjatywy pracownicy aranżują wybrane pokoje zgodnie ze swoim hobby czy pasjami tak, aby podzielić się elementem swojej osobowości, z każdym, kto tu zamieszka. W Novotel Warszawa Centrum powstało już 6 takich pokoi: Sport, Folk, Puzzle, Chopin, Kawowy i Pałac Kultury. Osoba rezerwująca jeden z nich, poznaje również autora i jego historię. Trudno o lepszy sposób na interakcję z gościem – dodaje Vincent Dujardin.

Sieć Novotel stale pracuje nad swoim rozwojem. Każdego dnia projekty są udoskonalane, a zespoły specjalistów pracują nad nowymi rozwiązaniami zarówno z myślą o gościach jak i pracownikach.

***
O marce Novotel

Hotele i kurorty Novotel zapewniają szeroką ofertę usług skierowaną do osób podróżujących zarówno służbowo, jak
i prywatnie, obejmującą przestrzenne pokoje o modułowej aranżacji, dostępną całą dobę ofertę gastronomiczną ze zbilansowanymi posiłkami, sale konferencyjne, troskliwy i zaangażowany personel, strefy dla dzieci, wielofunkcyjne lobby i centra fitness. Poprzez program zrównoważonego rozwoju PLANET 21 AccorHotels marka Novotel angażuje się w działania na rzecz ludzi i planety. Novotel posiada ponad 450 hoteli i kurortów w 61 krajach, które są idealnie położone w centrach największych miast, dzielnicach biznesowych i ośrodkach turystycznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 120 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżującym obsługę z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4 000 hoteli i rezydencji oraz w 2 500 najwspanialszych domów na całym świecie. Grupa AccorHotels działa w 95 krajach, wykorzystując doświadczenie zarówno inwestora (HotelInvest) jak i operatora hotelowego (HotelServices). W portfelu Grupy znajdują się luksusowe marki o międzynarodowej renomie: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel; popularne marki klasy średniej
i butikowej jak Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, chętnie odwiedzane marki ekonomiczne, do których należą ibis, ibis Styles, ibis budget oraz marki regionalne Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. Szczycąc się szerokim wachlarzem marek i blisko pięćdziesięcioletnią historią, Grupa AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem ponad 240 000 oddanych pracowników realizuje podstawową, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany". Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie działają na rzecz zrównoważonego wzrostu Grupy.


Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels.

Informacje o AccorHotels:  www.accorhotels.com


Źródło: PublicDialog.pl – 19.01.2017
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji