Sprawna i kompetentna obsługa hotelu staje się standardem, który musza spełniać wszystkie hotele. W procesie rekrutacji, a potem zarządzania ludźmi, niezbędna jest wiedza z tego zakresu, która pozwoli stworzyć taki właśnie sprawny i kompetentny zespół. Sieć hoteli Qubus stworzyła specjalny program, który pozwoli zachować jej najwyższe standardy – informuje Gazeta Wyborcza.
Projekt "Qubus Academy - Jakość Jako Strategia Zarządzania" został przygotowany specjalnie dla sieci hoteli Qubus. Nadrzędnym celem projektu był wzrost konkurencyjności sieci i podniesienie jakości świadczonych usług poprzez podniesienie kwalifikacji personelu. W ramach projektu zostało przeszkolonych 161 pracowników. Zrealizowano 70 dni szkoleniowych. Warte uwagi jest, iż ponad 60 proc. uczestników szkoleń stanowiły kobiety, które bardzo chętnie i aktywnie w nich uczestniczyły.
Źródło: Gazeta Wyborcza – 7.02.2008 r.
|