Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Szybkie Wi-Fi i pomysł na Wi-Fi marketing w... | Aktualności hotelarskie z kraju
Szybkie Wi-Fi i pomysł na Wi-Fi marketing w hotelach Louvre Hotels Group w Polsce
|
|
Goście hoteli marek: Campanile, Golden Tulip i Prèmier Classe, należących do Louvre Hotels Group w Polsce, korzystają z jeszcze szybszego niż dotąd Internetu, a sieć prowadzi nowoczesny Wi-Fi marketing. Dzięki współpracy z firmą Social WiFi, w marcu tego roku Louvre Hotels Group zmodernizowało infrastrukturę internetową w ponad 70% należących do niej hotelach oraz wprowadziło system będący nowoczesnym i skutecznym narzędziem komunikacji z Gośćmi w czasie ich pobytu w hotelu, jak i po wyjeździe. Nowa technologia umożliwiła także badanie poziomu ich satysfakcji on-line i wspiera działania remarketingowe.
Goście zmiany przyjęli z zadowoleniem. Chwalą szybkość i płynność połączeń internetowych oraz wygodny sposób, w jaki mogą ocenić i skomentować pobyt w hotelu. Po zalogowaniu się do sieci hotelowej Gość zostaje przekierowany na ekran powitalny, gdzie znajdują się, aktualizowane na bieżąco, informacje o ciekawych ofertach dostępnych w danym obiekcie i/lub w całej sieci. Jeśli zaloguje się poprzez swój adres mailowy, dodatkowo otrzymuje maila powitalnego z przydatnymi wiadomościami dotyczącymi pobytu oraz propozycjami skorzystania z oferowanych atrakcji, a w dobę po wymeldowaniu z prośbą o ocenę pobytu w 5-stopniowej skali i pozostawienie komentarza w serwisie TripAdvisor. System zarządzany jest indywidualnie, z poziomu każdego hotelu.
„Internet w połączeniu z nowoczesnymi technologiami IT na stałe zawitał do hotelarstwa, a przez ostatnie lata wypracował siebie mocną pozycję pośród usług oferowanych przez hotele. Nie zastanawialiśmy się więc, czy wykorzystywać możliwości, jakie dają urządzenia mobilne, tylko myśleliśmy, jak to zrobić najlepiej.”– mówi Sebastien Denier, Wiceprezes ds. Operacyjnych na Europę Środkową i Północną.
Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja są liderem na międzynarodwym rynku hotelowym, z ponad 2 500 hotelami w 52 krajach świata. W portfolio posiadają szeroką gamę hoteli, od 1 do 5 gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip, 5 markami sieci Sarovar w Indiach i 4 chińskimi markami: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup hotelowych i turystycznych w Chinach.
Źródło: ProPublic.pl - 28.04.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |