Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Louvre Hotels Group: Nowy dyrektor ds. rozwoju na... | Aktualności hotelarskie z kraju
Louvre Hotels Group: Nowy dyrektor ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią
|
Adam Konieczny
|
4 maja br. Adam Konieczny dołączył do zespołu Louvre Hotels Group, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią. Odpowiedzialny będzie za rozwój nowych projektów poprzez podpisywanie umów franczyzy, zarządzania oraz najmu. Swoja karierę zawodową rozpoczął pracując w DTZ (obecnie Cushman & Wakefield) jako konsultant branży hotelarskiej. W 2012 roku objął funkcję Business Development Managera na Polskę i Ukrainę w Christie & Co, a w 2013 roku został Country Head w tej samej firmie w biurze w Warszawie. Następnie zaangażowany był w liczne projekty doradcze, wyceny oraz wybór operatora hotelu. W 2016 roku, reprezentując jeden z funduszy amerykańskich, uczestniczył w sprzedaży dwóch 4-gwiazdkowych hoteli we Wrocławiu i Gdańsku. Jest także współzałożycielem konferencji Spotlight Hotel Investment Poland. Posiada bogate doświadczenie m.in. w obszarze badania rynku pod kątem nowych inwestycji hotelarskich, doradztwa w zakresie rozwoju i planowania projektów hotelowych, badania potencjału komercyjnego nieruchomości, wyceny nieruchomości, przeglądu finansowego projektów hotelowych, które będzie wykorzystywał na nowym stanowisku. Adam Konieczny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Sheffield Hallam University. Posiada również certyfikat z zakresu inwestycji hotelowych zdobyty na Cornell University, NY, School of Hotel Administration. Jest członkiem Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców (RICS).
„Cieszę się, że dołączyłem do Louvre Hotels Group i mogę ją wesprzeć w jej planach. Grupa widzi bowiem duży potencjał do rozwoju dobrze już znanej marki Campanile, a także Golden Tulip oraz Première Classe w Polsce i w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.” – powiedział Adam Konieczny.
*** Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja są liderem na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 2 500 hotelami w 52 krajach świata. W portfolio posiadają szeroką gamę hoteli, od 1 do 5 gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip, 5 markami sieci Sarovar w Indiach i 4 chińskimi markami: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup hotelowych i turystycznych w Chinach. www.louvrehotels.com
Źródło: ProPublic.pl – 09.05.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |