Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Wyndham uruchamia nową markę: Trademark Hotel...

Aktualności hotelarskie ze świata


Wyndham uruchamia nową markę: Trademark Hotel Collection


Dodano: 2017-06-20

Drukuj

Wyślij



Wyndham powiększa swoje portfolio o markę Trademark Hotel Collection


Według informacji przekazanych przez firmę Wyndham, do tej pory nowa marka posiada już w swoim portfolio ponad 50 czynnych, jak i nowo powstających obiektów, które zlokalizowane są przede wszystkim na miejskich rynkach całego świata, ale nie ujawni na razie żadnych zaangażowanych w projekt hoteli.

Decyzja sieci Wyndham o uruchomieniu kolekcji stowarzyszonej z nią marki (soft brand), podjęta została biorąc pod uwagę szerokie możliwości funkcjonowania takiego projektu na rynku - powiedział Chip Ohlsson, dyrektor ds. rozwoju w firmie Wyndham Hotel Group.



Obserwowany w ciągu ostatnich kilku lat wysyp marek soft brandowych koncentrował się na luksusowych i ekskluzywnych obiektach hotelarskich - przy  rosnącym 
wciąż, w tempie prawie 20 procent, popycie - pozostawiając na rynku niszę dla niezależnych hotelarzy w segmencie upper-midscale (średniej klasy hoteli z górnej półki), co odpowiada 18 procentom pokoi hotelowych w USA. Wyndham jest jedyną firmą hotelarską, zamierzającą wspomagać niezależnych hotelarzy segmentu upper-midscale i wyższych, tak by mogli konkurować w ciągle zmieniającym się środowisku dystrybucji, dysponując wsparciem dla marki, rozpoznawalnością wśród gości i ich lojalnością."

W przeciwieństwie do marek typu „hard”, takich jak Wyndham Grand czy Travelodge, kolekcja soft-brandowa, taka jak Trademark jest celowo nieznacznie niezdefiniowana i niekoniecznie przestrzegająca surowych standardów marki, tak jak dzieje się to w przypadku wcześniej wymienionych marek sieci Wyndham. Dla niezależnych hotelarzy, korzyści płynące z przystąpienia do soft-brandu, dają im dostęp do ponad 50 milionów członków programu lojalnościowego Wyndham Rewards oraz globalnej sieci dystrybucyjnej obejmującej ponad 8 000 hoteli, bez konieczności rezygnowania z własnego, niepowtarzalnego brandingu i tożsamości marki.

Trademark nie jest jednak jedyną dużą soft-brandową marką działającą w stowarzyszeniu z globalną firmą hotelarską, koncentrującą się na obszarze trzy- lub czterogwiazdkowych hoteli, czasami określanym jako segment „upscale”. Chociaż kolekcje soft-brandowe nakierowane były przede wszystkim na hotele luksusowe, to zarówno Trademark, jak i Tapestry Collection by Hilton, uruchomiona w styczniu bieżącego roku, koncentrują się na obiektach o nieco niższym poziomie cenowym.

Dla firmy Wyndham decyzja o uruchomieniu tego typu nowej marki jest decyzją znaczącą, ponieważ firma była historycznie bardziej zainteresowana raczej w przejmowaniu mniejszych hotelowych marek. Ostatnio firma kupiła np. Dazzler i Esplendor, dwie marki należące do mającej swoją siedzibę w Buenos Aires, firmy Fen Hotels, a w 2015 roku przejęła Dolce Hotels and Resorts.


Źródło: Wyndham Hotel Group


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji