Marriott Inc. podsumował rok 2007 i w marcu wydał oficjalny werdykt, ogłaszając go w Anaheim, California. Już trzeci rok z kolei ocenił najwyżej warszawski hotel Courtyard by Marriott, przyznając mu tytuł Diamond Hotel. Diamentową nagrodą uhonorowano jeszcze 39 hoteli tej marki na świecie. Jest to najważniejsza nagroda przyznawana jednocześnie za jakość usług i wyniki ekonomiczne, przy czym standard oceniany jest przez gości hotelowych na podstawie ankiet. Nagroda jest tym bardziej cenna, że obecnie na świecie jest ok. 770 hoteli marki Courtyard.
Oprócz statuetki Diamond, hotel otrzymał jeszcze dwie nagrody, przyznawane wyłącznie na podstawie opinii gości: Highest Guest Satisfaction Score w kategorii Room Cleanliness – za najczystsze pokoje hotelowe, z wynikiem 99,2 proc., oraz Bath Experience – za jakość łazienki, z wynikiem 99,3 proc. Są to najwyższe na świecie wyniki w tych kategoriach.
Śmiało można ocenić, że Courtyard by Marriott Warsaw Airport znajduje się w pierwszej piątce najlepszych hoteli tej marki na świecie.
„Piątka – to szczęśliwa cyfra dla nas. Szczególnie w tym roku, bowiem obchodzimy 5. rocznicę hotelu Courtyard by Marriott i jesteśmy dumni z prezentu jakim obdarował nas zarówno Marriott Inc., jak i goście hotelowi, doceniając naszą pracę. A ponieważ już trzeci rok z rzędu dostajemy tę nagrodę, wiemy, że to nie jest przypadek” mówi Zbigniew Lis - Dyrektor Generalny Hotelu.
Hotel zarządzany jest przez polskiego operatora – Port-Hotel Sp. z o.o.
Źródło: centrum prasowe ehotelarz.com – 8.05.2008 r.
|