W tym roku na rynku hoteli sieciowych zadebiutuje spółka Hotele De Silva Sp. z o.o., która zamierza zbudować w naszym kraju sieć hoteli. Będą to obiekty trzy- i dwugwiazdkowe działające pod szyldem DeSilva i DeSilva Express.
- Strategia zakłada budowę hoteli z około 100-150 pokojami, zlokalizowanymi w biznesowych, dynamicznie rozwijających się rejonach Polski – informuje Andrzej Pierzchała, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci. – Pokoje w hotelach będą umożliwiać komfortowy nocleg zarówno jednej, jak i dwóm osobom. Znaczna ich część będzie przystosowana do pobytów rodzin – dodaje Pierzchała.
Restauracje w hotelach mają oferować kuchnię polską oraz wybrane potrawy kuchni śródziemnomorskiej. Wizytówką hoteli ma się stać kolekcja win przygotowana specjalnie dla sieci DeSilva przez znanego aktora i entuzjastę win Marka Kondrata oraz karta herbat dobrana przez kiperów z firmy Dilmah.
W każdym z hoteli znajdować się mają: lobby bar oraz kameralne sale konferencyjne na 30-60 osób.
- W chwili obecnej spółka przygotowuje się do otwarcia hotelu DeSilva w Piasecznie koło Warszawy – podaje Pierzchała. W hotelu znajdzie się ok. 140 pokoi, pierwsi goście zostaną przyjęci jeszcze tej wiosny. Następne inwestycje to otwierany pod koniec lata DeSilva Express przy lotnisku w Katowicach. W tym obiekcie znajdzie się ok. 80 pokoi. Trzecim realizowanym przedsięwzięciem jest hotel DeSilva w pobliżu warszawskiego Okęcia. Będzie miał ok. 120 pokoi, a jego otwarcie nastąpi na początku przyszłego roku. Docelową grupę klientów mają stanowić uczestnicy podróży służbowych, goście lokalnych firm, prywatni przedsiębiorcy oraz menedżerowie średniego szczebla. W hotelach znajdą się wygodne duże biurka oraz stały dostęp do Internetu w całym obiekcie. Dla turystów przygotowano kilka połączonych ze sobą pokoi rodzinnych. Ceny usług będą zróżnicowane i zależeć będą m.in. od lokalizacji.
Źródło: Świat Hoteli – maj 2008 r.
|