Rozkopane od dwóch lat centrum Sopotu nabiera kształtów. W czwartek oficjalnie otwarty został pięciogwiazdkowy hotel Sheraton przy molo - jeden z czterech obiektów tej marki w Polsce – czytamy w Gazecie Wyborczej.
Hotel to drugi element nowego śródmieścia kurortu: czyli Centrum Haffnera. Miesiąc temu do użytku został oddany pierwszy etap inwestycji - tunel samochodowy pod ul. Bohaterów Monte Cassino.
Sheraton to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku usług hotelarskich. - To nie przypadek, że chcieliśmy, by został operatorem hotelu - mówi Tomasz Tabeau, wiceprezes Centrum Haffnera.
Na sześciu piętrach sopockiego Sheratona jest 189 pokoi, w tym 7 apartamentów. Ostatnią kondygnację zajmuje Club Floor - czyli ekskluzywny "hotel w hotelu". To przestrzeń dostępna tylko dla gości nocujących na tym piętrze. Znajdują się tam pokoje o podwyższonym standardzie oraz Club Lounge - bar, w którym się nie płaci, bo drinki i przekąski są w cenie noclegu. A nad gośćmi czuwa kamerdyner.
Noc w standardowym pokoju kosztuje od 99 do 199 euro, a w najdroższym apartamencie na Club Floor - 720 euro.
Choć oficjalne otwarcie nastąpiło wczoraj, pierwszych gości hotel przyjął już 1 lipca. W tym czasie z jego usług skorzystało ponad 1100 osób.
To co będzie wyróżniać Sheraton od innych hoteli w Trójmieście to największe w północnej Polsce centrum konferencyjne. Znajdzie się w Domu Zdrojowym, a jego otwarcie ma nastąpić w kwietniu przyszłego roku. Na czterech tysiącach m kw. powstanie sala balowa dla 280 osób, aula multimedialna dla 600 osób, sześć sal dla mniejszych grup, restauracja, bar, spa i centrum fitness.
- Już teraz zgłaszają się do nas chętni do organizowania konferencji - mówi Agnieszka Róg-Skrzyniarz, rzecznik sieci Starwood Hotels & Resorts, do której należy marka Sheraton.
Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto – 10.07.2008 r.
|