Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » CRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III

Aktualności hotelarskie z kraju


CRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III


Dodano: 2008-10-28

Drukuj

Wyślij


Czasy się zmieniają a jednak „noblesse oblige”. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.

Pałac Wojanów to nowe miejsce na hotelowej mapie Polski. Obiekt został odrestaurowany i oddany do użytku w maju 2008. Pałac posiada wszystkie atuty w postaci niebanalnej architektury, pięknego 16 hektarowego parku i świetnego położenia w niewielkiej odległości od dwóch narciarskich kurortów Szklarskiej Poręby i Karpacza. W projektowaniu infrastruktury nic nie zostało pozostawione przypadkowi, dzięki czemu w historyczne mury wkomponowano nowoczesne centrum hotelowo-konferencyjne zbudowane w odrestaurowanym XVII wiecznym pałacu. Obiekt oferuje 220 miejsc noclegowych oraz dysponuje 7 salami biznesowo-konferencyjnych, 2 restauracjami, winiarnią, kawiarnię, kortami tenisowymi, nowoczesnym SPA & Wellness z basenem, 2 saunami i 2 gabinetami kosmetycznymi, fitness i solarium.

Wojnów to jeden z niewielu pałacy-hoteli w Polsce dysponujących dużą bazę noclegową. Ale nie same mury muszą być atrakcyjne. O powodzeniu w turystyce decyduje jakość usług oraz sprawny i planowy proces pozyskiwania i podtrzymywania relacji z klientem. Procesy biznesowe w hotelarstwie są powszechnie znane i zestandaryzowane, chociaż każdy hotel, a szczególnie stary pałac na swoje tajemnice, którymi kusi gości..” – mówi Gabriela Duma Z-ca dyr. Marketingu.

W turystyce nie można niczego pozostawiać przypadkowi. Z tego względu spółka zarządzająca obiektem postanowiła poświęcić dużo uwagi wdrażaniu procedur biznesowych. Aby proces pozyskiwania i obsługi klienta utrzymywał stały wysoki poziom postanowiono wdrożyć system CRM.

Każdy działający na rynku turystycznym podmiot zna tę wyliczankę; konferencje, szkolenia, wczasy SPA, narciarze, imprezy integracyjne i wesela. Od dobrego zaplanowania wszystkich produktów biznesowych i skoordynowanie ich z popytem w poszczególnych porach roku zależy sukces. Czyli zysk. W Wojanowie instalacja CRM ma wspomóc proces systematyzowania bazy klientów i pomóc w segmentacji kontrahentów.

Każdy klient uaktywnia się w innej porze roku i ma odmienne oczekiwania w stosunku do usług. Poznanie jego potrzeb oraz momentu, w którym podejmuje decyzję zwiększa prawdopodobieństwo zrealizowania kontraktu. Jako młody obiekt dopiero tworzymy swoja bazę danych z tego względu musimy bardzo dbać o jakość naszych danych biznesowych.” – mówi Gabriela Duma.

Do podstawowych zadań Xpertis CRM w Wojanowie należą: zarządzanie firmową bazą adresową, nadzór nad kontaktami z klientami oraz dokumentacją handlową, zarządzanie dokumentami i ich dystrybucją, zarządzanie przepływem informacji, obiegiem dokumentów, przebiegiem pracy i zadań.

Źródło: centrum prasowe hotelarz.com – 27.10.2008 r.


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji