Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Turystyczna strategia dla województwa lubuskiego

Aktualności hotelarskie z kraju


Turystyczna strategia dla województwa lubuskiego


Dodano: 2008-11-07

Drukuj

Wyślij


Specjaliści od turystyki postanowili nauczyć się korzystać z potencjału turystycznego zgromadzonego na konkretnym terenie. Program zainaugurowano konferencjami informacyjnymi, których zadaniem będzie stworzenie kompleksowego produktu turystycznego – informuje Gazeta Wyborcza

W czwartek (06.11.2008) przez cały dzień ok. 30 wysłanników z hoteli, restauracji, organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz winiarzy z Zielonej Góry i okolic debatowało nad atrakcjami turystycznymi i możliwościami rozwoju branży na naszym terenie. - My zaproponowaliśmy Szlak Wina i Miodu, Krainę Bachusa czy Przygodę na Odrze. Ale to nie są wiążące propozycje, mamy nadzieję, że w ciągu trzech spotkań uczestnicy wypracują swój pomysł - mówi Jadwiga Błoch z Lubuskiego Urzędu Marszałkowskiego, koordynatorka projektu w Lubuskiem.

Krzysztof Żejmo, przedstawiciel firmy Hoga buduje na Placu Słowiańskim hotel. Chociaż na jego otwarcie jeszcze musimy poczekać, właściciel postanowił wziąć udział w programie. - Podniesienie atrakcyjności regionu spowoduje napływ turystów, którzy zostawią u nas pieniądze, a te pozwolą zatrudniać ludzi. Jeśli jest możliwość, żeby ruszyć to koło zamachowe, to należy z niego skorzystać - mówi przedsiębiorca. - Baza noclegowa jest jednym z elementów produktu turystycznego. Jeśli przyjedzie turysta, musi gdzieś spać, gdzieś jeść, wszystko musi być dobrze przygotowane. Dlatego ten program pomoże całej branży turystycznej - dodaje Żejmo.

W województwie lubuskim szkoleniami może być objętych około 700 osób z branży turystycznej kosztem ok. 3,3 mln zł. Tematykę tych szkoleń uczestnicy sami mogą sobie wybrać, a nawet zaproponować własne. Szkolenia są dofinansowane w 80 proc. z Europejskiego Funduszu Społecznego. Oprócz zagadnień typowo turystycznych, będą też zajęcia z języków obcych: niemieckiego, angielskiego, francuskiego lub rosyjskiego.

Źródło: Gazeta Wyborcza – 07.11.2008 r.


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji