Obecnie zarządzanie ofertą hotelu jest bardziej skomplikowane jak nigdy dotąd, wliczając w to portale, stronę WWW hotelu, czy telefoniczne biura rezerwacji.
UNYK wyszedł na przeciw polskim hotelarzom udostępniając im nowe funkcje zarządzania kanałami sprzedaży (Channel Management) w sposób jednolity integrując portale takie jak HRS.com, Booking.com, Expedia i inne i ich ekstranety z centralnym systemem zarządzania ofertą.
"Dzięki unikatowej integracji ekstranetów pracownicy małego lub dużego hotelu nie muszą spędzać czasu na pilnowaniu alotmentów w portalach lub w booking engine strony WWW. Łączność z centralną bazą danych, kalkulowanie cen i zarządzanie dostępnością uniemożliwia uzyskanie overbookingu oraz co najistotniejsze pozwala na lepsze dostosowanie oferty hotelu do rynku dzięki elastycznym stawkom za nocleg." - powiedział Jarosław Tylutki z firmy UNYK: Special for tourism, dostarczając technologiczne rozwiązania dla hoteli.
Produkt UNYK Hotel Channel Management pozwala na zaoszczędzenie mnóstwo czasu, poprawia wydajność pracy. Zamiast pilnować alotmentów w różnych portalach, system UNYK wyręczy pracownika hotelu, który w tym czasie może się zająć na pozyskiwaniu nowych klientów. Nie ma również ryzyka, że na przykład w środku nocy zabraknie alotmentu w portalu, co uniemożliwiło by dokonywanie rezerwacji. Zapewne niektóre hotele tracą wielu klientów, nie posiadając zawsze aktualnych informacji w portalu 24h.
Obecnie do Hotel Channel Management podłączonych jest ponad 20 portali, booking engines oraz systemy GDS, szczegółową listę można uzyskać kontaktując się z UNYK: Special for tourism. Hotel.unyk.eu
Źródło: centrum prasowe ehotelarz.com – 30.04.2009 r. |