Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wyższy poziom frekwencji w sieciach hoteli

Aktualności hotelarskie z kraju


Wyższy poziom frekwencji w sieciach hoteli


Dodano: 2009-04-27

Drukuj

Wyślij


Wiodący europejski portal rezerwacji hotelowych oferuje nowe rozwiązania marketingowe dla sieci hoteli, którym także w tym roku zależy na podniesieniu poziomu frekwencji. HRS – HOTEL RESERVATION SERVICE wprowadza w sekcji „Hotele tematyczne” swojego serwisu nową kategorię „Sieci hotelowe”, co zapewni sieciom hoteli o ugruntowanej pozycji stałą obecność w serwisie i umożliwi im zaprezentowanie wszystkich hoteli danej marki wraz z ich szczególnymi zaletami i charakterystyką. Rozwiązanie to ułatwi klientom serwisu HRS wyszukiwanie hoteli preferowanej marki, natomiast niezdecydowanych klientów zachęci do zaznajomienia się z informacjami na temat nowych hoteli znanej im już sieci. Przewodnik „Hotele tematyczne” serwisu HRS będzie obejmował teraz 9 kategorii. Dotychczas klienci mieli do dyspozycji takie kategorie jak hotele designerskie, hotele przy plaży, hotele z polem golfowym, hotele spa lub hotele luksusowe, a teraz mają możliwość przeszukiwać serwis HRS według ulubionych sieci hoteli.

 

Użytkownicy serwisu HRS, których jest średnio 5,5 mln rocznie, mogą przy pomocy jednego kliknięcia na zakładkę „Hotele tematyczne” mogą przejść do specjalnie przygotowanych przez HRS podstron, uwzględniających specyficzny charakter i atmosferę każdej z sieci hoteli. Strony te dostępne są w siedmiu językach (polskim, angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, francuskim i chińskim)..

 

Właściciele hoteli mogą wybrać spośród trzech wersji narzędzia. Wersja podstawowa, zwana brązową, jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich sieci hoteli. Oprócz logo hotelu wyświetlana jest krótka informacja reklamowa. Wersja srebrna  umożliwia dodatkowo zamieszczenie szczegółowych informacji na temat nie więcej niż dziewięciu wybranych hoteli. Sieci hoteli, które wybiorą wersję złotą, przyciągną największą uwagę klientów. W momencie, gdy użytkownik kliknie na zakładkę „Hotele tematyczne, w wyróżnionym miejscu na stronie pojawia się logo hotelu. Zwykłe wyszukiwanie alfabetyczne według nazw sieci hoteli nie jest już możliwe. Oprócz prezentacji hotelu z logo i informacją reklamową, wersja złota pozwala na szczegółową promocję konkretnych ofert hotelowych ze zdjęciem oraz wybór tematu miesiąca. Ponadto są dostępne specjalne pola, w których mogą zostać wyróżnione np. nowo otwarte hotele, hotele konferencyjne lub hotele cieszące się najlepszą opinią wśród użytkowników systemu. Aktualnie ze złotej wersji narzędzia marketingowego korzystają sieci NH Hoteles i Worldhotels. 

 

Hotele, którym zależy, by ich marka jeszcze bardziej wyróżniała się od konkurencji, mogą, oprócz reklamy banerowej w różnych miejscach strony i zwiastunów na stronie głównej, zostać zaprezentowane w newsletterach dla użytkowników indywidualnych i firm. Niezależnie od tego, na które z oferowanych narzędzi marketingowych zdecydują się sieci hoteli, niezmienna pozostaje zasada, że im większą uwagę użytkowników przyciąga reklama, tym wyższy poziom frekwencji w hotelu.

 

Specjaliści ds. rezerwacji hotelowych HRS dokładnie wiedzą, czego oczekują podróżni dokonujący rezerwacji za pośrednictwem Internetu i jakie dodatkowe informacje oraz usługi mają szczególne znaczenie dla przyszłych gości. Badania przeprowadzone w imieniu serwisu HRS potwierdziły, że usługi, jakie już wiele lat temu zaczął oferować HRS, jak opis dojazdu do hotelu, przegląd oferowanych usług a także oczywiście możliwość rezerwacji online z bezpośrednim potwierdzeniem rezerwacji, są już powszechnie dostępne na rynku i uznawane za standardowe, tak samo jak niezależne oceny klientów, jakich serwis HRS otrzymał  już ponad 1,3 miliona. Wyniki niedawno przeprowadzonej ankiety wskazują, że klienci serwisu HRS chcieliby mieć dostęp do jeszcze szerszych informacji. Sieci hoteli, które prezentują w serwisie HRS wszystkie swoje hotele czy informują o specjalnych ofertach i nowościach, mogą tym sposobem wpływać na decyzje potencjalnych klientów odnośnie rezerwacji hotelu.

 

Więcej informacji na stronie www.HRS.com

 

Informacje o serwisie HRS – HOTEL RESERVATION SERVICE

HRS jest operatorem ogólnoświatowego, elektronicznego systemu rezerwacji hotelowych, z bazą danych obejmującą ponad 230 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach. Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie bezpośredniej rezerwacji po aktualnej, najkorzystniejszej na rynku cenie dnia, oraz otrzymanie natychmiastowego potwierdzenia dokonanej rezerwacji. System HRS stanowi dla hoteli najszerszy kanał dystrybucji, zapewniający optymalną sprzedaż wolnych pokoi. 5,5 miliona użytkowników i prawie 66 milionów odsłon rocznie gwarantują wysoki poziom popytu. Ponad 1,3 miliona ocen hoteli dokonanych przez klientów dla klientów to idealna pomoc przy rezerwacji hoteli.

 

Źródło: centrum prasowe ehotelarz.com – 27.04.2009 r.

 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji