Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » MAKRO Cash & Carry nawiązało kompleksową...

Aktualności hotelarskie z kraju


MAKRO Cash & Carry nawiązało kompleksową współpracę z grupą Hoteli DeSilva


Dodano: 2010-04-27

Drukuj

Wyślij



fot. Makro Cash & Carry


Firmy MAKRO Cash & Carry oraz Hotele DeSilva nawiązały stałą współpracę, w ramach której zadeklarowały między innymi wymianę informacji biznesowych i wspólną organizację szkoleń.

Głównym celem współpracy MAKRO Cash & Carry z grupą Hotele DeSilva jest zawiązanie trwałego partnerstwa w ramach realizacji wyznaczonych celów poprzez trwałą wymianę handlową, wymianę informacji oraz przygotowanie rozwiązań możliwych do realizacji w ramach prowadzonej działalności.

W ramach współpracy MAKRO stworzy unikalny na polskim rynku program szkoleniowy będący wynikiem partnerstwa i wymiany doświadczeń pomiędzy dostawcą i siecią hoteli. Program ten pozwoli na rozwój zawodowy pracowników DeSilva oraz jeszcze lepsze dopasowanie oferty MAKRO do oczekiwań rynku hotelarskiego. Hotele DeSilva włączą na stałe program szkoleniowy MAKRO do swojego autorskiego programu Akademia DeSilva, który ma kluczowe znaczenie dla przygotowania pracowników sieci do obsługi zgodnie z jej wymogami.

Dzięki zakrojonej na tak szeroką skalę współpracy oraz kompleksowej wymianie informacji, współpraca Hotelu DeSilva i MAKRO Cash & Carry z pewnością przełoży się w przyszłości na rozwój kontaktów biznesowych z potencjalnymi Klientami obu firm.

* * *

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 30 hal (w tym jedną halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl    

METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.

Hotele DeSilva – nowatorski koncept hoteli powstał w Polsce w 2006 roku w odpowiedzi na naturalny rozwój branży hotelarskiej we wszystkich krajach, które dołączyły do Unii Europejskiej, oraz rosnące zainteresowanie przyjazdami turystycznymi, biznesowymi do Polski i krajów Europy Wschodniej.  Blisko 2 pierwsze lata istnienia Spółki zostały poświęcone na opracowanie innowacyjnego produktu hotelowego, w oparciu o najlepsze wzory hotelarstwa amerykańskiego i europejskiego oraz dostosowanie go do realiów hotelarskiego rynku w Polsce.

Punktem wyjścia do działań był pomysł na najbardziej przyjazny hotel, zarówno dla klienta biznesowego jak i turystycznego. Pokoje w hotelach sieci DeSilva umożliwiają komfortowy nocleg zarówno jednej, dwóm jak i trzem osobom. Sieć rekomenduje dwie biznesowe marki: DeSilva oraz DeSilva Inn reprezentujące kategorie trzech i dwóch gwiazdek. Cechą charakterystyczną marek DeSilva jest jednolity, bogaty zakres usług oraz łatwa ich dostępność niezależnie od kategorii obiektu.

Strategia Spółki zakłada budowę hoteli średniej wielkości, posiadających około 100 – 150 pokoi lokalizowanych w dynamicznie rozwijających się biznesowo rejonach, węzłach komunikacyjnych (blisko lotnisk) lub okolicach o wyjątkowych walorach dla klientów turystycznych.

Celem grupy Hotele DeSilva jest zdobycie pozycji lidera w segmencie hoteli dwu i trzygwiazdkowych w Polsce.

Źródło: centrum prasowe Hotelinfo24.pl – 27.04.2010 r.


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji