Toruń poszedł w ślady Poznania czy Gdańska. Niektóre miejscowe hotele, restauracje, kawiarnie czy instytucje kultury obniżą o połowę swoje ceny – czytamy w Gazecie Wyborczej.
Do akcji "Toruń za pół ceny" przyłączyło się 59 hoteli, restauracji, kawiarni, sklepów oraz instytucji kulturalnych i rozrywkowych. Każde z nich oznaczone zostanie plakatem z logiem kampanii. Promocyjny weekend rozpocznie się w piątek o godz. 12, a skończy w niedzielę 26 września o godz. 22.
Aby skorzystać z niższej ceny wystarczy wypowiedzieć hasło: "Toruń za pół ceny". Organizatorzy kampanii zastrzegają jednak, że promocja nie musi obejmować całego asortymentu oferowanego przez instytucje biorące udział w akcji. - Po podobnej akcji wzrosło zainteresowanie naszym hotelem w Gdańsku - twierdzi Zbigniew Szczepański, dyrektor toruńskiego hotelu Mercure. - Mam nadzieję, że w Toruniu będzie podobnie. Nasz hotel na przyszły piątek jest już wyprzedany, ale w sobotę i niedzielę obniżymy o połowę ceny pokoi i dodatkowo o 25 proc. ceny usług gastronomicznych.
Celem tej kampanii promocyjnej jest wydłużenie sezon turystycznego w mieście.
Źródło: Gazeta Wyborcza Toruń – 18.09.2010 r. |