Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International ogłasza plan globalnego...

Aktualności hotelarskie ze świata


Marriott International ogłasza plan globalnego rozwoju do 2009 r.


Dodano: 2006-11-14

Drukuj

Wyślij


Marriott International Inc na pierwszym spotkaniu poza terytorium Stanów Zjednoczonych, powiadomił inwestorów i analityków giełdy papierów wartościowych w Paryżu, że firma przewiduje zwiększenie ilości swoich pokoi hotelowych na terenie poza Ameryką Północną do końca roku 2009 o ponad 30%. Firma zakomunikowała, że oczekuje również osłabienia wpływów przypadających na akcję (EPS) do poziomu w przybliżeniu od 2,45$ do 3,20$ do końca 2009 roku, z wyłączeniem dochodów z syntetycznych paliw, zakładając wzrost wskaźnika RevPar o 9 do 10 procent w 2006 r. i składany średnioroczny wzrost stawek za pokoje od 4 do 8% w latach 2007 do 2009 r.

Na spotkaniu poświęconym możliwościom rozwoju hotelowego na całym świecie, firma przedyskutowała jednostkowe przewidywania wzrostu wg podziału geograficznego. W Ameryce Północnej, Marriott planuje wzrost pokoi pomiędzy 58.000 a 69.000 do 2009 roku, spowodowany przez przekształcenia oraz budowę całkowicie nowych wybranych obiektów hotelarskich. W regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firma zamierza zwiększyć ogólną bazę pokoi hotelowych o 12.000 do 14.000 pokoi, osiągając ogólną liczbę wahającą się pomiędzy 60.000 a 62.000 w okresie do końca roku 2009. Wzrost bazy pokoi hotelowych Marriotta w Azji, przewiduje się w granicach pomiędzy 11.000 a 12.000 pokoi, przy czym jedna czwarta tego wzrostu przypadnie na firmę Ritz-Carlton. Na Karaibach i w Ameryce Łacińskiej Marriott planuje dodać do swojej bazy od 4.000 do 5.000 pokoi do końca roku 2009.

Firma ogłosiła swoją ekspansję międzynarodową jako jeden z fundamentów swojej strategii. Wraz ze swoim mniejszym niż 1% udziałem w rynku poza Stanami Zjednoczonymi, Marriott uruchomił swój globalny aparat rozwojowy, sprawdzony model biznesowy, zarządzania i polityki franczyzowej, które powinny napędzać procesy znaczącego rozwoju firmy. Do 60% dodatkowych obiektów dla firmowych marek dysponujących pełnym serwisem, spodziewanych jest z tytułu otwierania nowych obiektów, poza terenem Stanów Zjednoczonych i Kanady. Zamierzony wysiłek optymalizacji struktury kapitałowej Marriotta, wraz z silnym przepływem gotówki w działalności operacyjnej i obrotem kapitałowym, powinny wpłynąć na znaczący wzrost, jak również na agresywne wtórne wykupy giełdowe. Od początku roku do 16 października 2006 firma wykupiła 31,8 mln akcji z portfela akcji zwykłych kosztem 1,1 mld $. Plan firmy zakłada dokonanie wykupu akcji, w granicach pomiędzy 1,25$ a 1,5 mld $ na rok, w latach pomiędzy 2007 a 2009. Przewiduje się, że zwrot z zainwestowanego kapitału w 2006 r. przekroczy 20% w związku z wcześniejszymi przewidywaniami, wskazującymi na wzrost tego wskaźnika z kwoty od połowy ponad 20% wzrostu do wartości zbliżających się do granicy 30%, w końcu roku 2009.

J.W. Marriott, Jr., prezes i dyrektor generalny Marriott International, powiedział, że tempo wzrostu globalnej ekspansji ekonomicznej będzie powiązane z najwybitniejszą kulturą obsługi i rozwijającymi się firmowymi kanałami dystrybucji, aby stworzyć nowe, potężne możliwości rozwoju. „Przemysł hotelarski jest biznesem globalnym. Dominują w nim trzy podstawowe czynniki: globalny poziom zamożności społeczeństw, demografia i handel” powiedział Marriott. Zauważył, że trzy miliardy ludzi – połowa światowej populacji – włączyło się do globalnej ekonomii w ostatnich 15 latach, wraz z upadkiem Muru Berlińskiego i większym ekonomicznym wzrostem w Azji i na Bliskim Wschodzie i że blisko jedna czwarta spośród nich, zaczęła podróżować. Powiedział, że firma powinna skorzystać z wielkich zmian demograficznych, takich jak gwałtowny rozwój klasy średniej w Indiach – o wielkości takiej, jak cała ludność Stanów Zjednoczonych – i początku podróżowania milionów Chińczyków, pomimo tego, że Marriott kontynuuje swój gwałtowny rozwój na terenie Chin.

Marriott zauważył, że światowej klasy kultura korporacyjna Marriotta nie jest łatwa do naśladowania, w związku z czym w dalszym ciągu będzie wyprzedzała pod względem jakości, swoich konkurentów. „Lojalność klientów jest napędzana przez silną kulturę korporacyjną. Obsługa stanowi o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku zmierzamy, natomiast przebywanie na szczycie w zakresie obsługi w rozwijającej się globalnej ekonomii usług, jest miejscem zaszczytnym” powiedział.

Marriott wskazał również na 78 milionów przedstawicieli wyżu demograficznego w Stanach Zjednoczonych, dysponujących zakumulowanym majątkiem osobistym w wysokości 9 trylionów dol. przeznaczonym na zaspokajanie własnych potrzeb, którzy przyciągani są mieszanką technologii, stylu i wrażeń, tak jak Generation X (Pokolenie Końca Wieku). Wspomniał również o upodobaniu wśród grup wiekowych Marriott International, do stworzonych w pokojach, w tym systemie hotelowym, warunków przypominających i łudząco podobnych do zamieszkiwania w domu rodzinnym, jak również do rewolucyjnych nowych przestrzeni w wybranych hotelach o pełnym zakresie usług, wprowadzających innowacyjne technologie i kreatywną architekturę oraz wyposażenie wnętrz, umożliwiające gościom pracę, zabawę i wypoczynek. „Obecnie nie ma już dużej luki międzypokoleniowej, jest za to jedno wielkie pokolenie turystów” - powiedział.

Firma sprecyzowała swoje plany otwarcia 50 nowych hoteli Courtyard w Europie. W rzeczywistości Marriott International otworzył właśnie swój europejski prototyp dla marki Courtyard w Colombes we Francji, w okolicach Paryża.

William J. Shaw prezes i COO Marriott International powiedział „Courtyard to najszybciej rozwijająca się firmowa marka i druga pod względem zyskowności marka hotelarska, po Marriott Hotels & Resorts. Courtyard jest marką o wielkich globalnych możliwościach – w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

„Obecnie w naszej firmie funkcjonuje 67 obiektów Courtyard poza Ameryką Północną i od chwili obecnej, do końca 2009 roku, ekspansja tej marki powinna prawie podwoić liczbę obiektów, na tych rynkach.” Dodał również, że firma przewiduje zwiększenie tego typu obiektów w samej tylko Ameryce Północnej o 130, w tym samym okresie czasu.

Źródło: Marriott International Inc.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji