AOL i Four Points by Sheraton ogłosiły start nowego pilotażowego programu w Hotelu Four Points by Sheraton Manhattan Chelsea w Nowym Jorku. Poprzez te nowe strategiczne powiązania AOL i Four Points by Sheraton zamierzają zapewnić gościom hotelowym bezpłatny dostęp do video, wiadomości, muzyki i filmów za pośrednictwem wersji wspólnej marki – AOL.com®Web portal ( http://fourpoints.aol.com ), jak również dzięki komputerom zlokalizowanym w lobby, ustawionym na wspólną markę, na stronie głównej AOL CityGuide ® New York. Ponadto goście, którzy odwiedzą Family Room, będą mogli cieszyć się zgromadzonymi tam zasobami ‘video na życzenie’, zapewniającymi dostęp do ponad 40.000 filmów video, za pośrednictwem AOL Video „dziesięciostopowego” programu pokoi gościnnych, który będzie eksponowany na wielkich ekranach telewizyjnych, podłączonych do komputerów wyposażonych w technologie Intel ® Viiv ®.
„Jesteśmy podekscytowani mogąc pracować wspólnie z Four Points by Sheraton w tym pilotażowym programie i oferować ich gościom dostęp do naszych popularnych marek w Internecie i naszych usług,” powiedział Kevin Conroy, vice prezes firmy AOL. „Poczynając od zapewnienia najbardziej aktualnych informacji na temat tego, co obecnie dzieje się w Nowym Jorku do dostarczenia naszych najnowszych zasobów internetowych video oraz innych usług, na wielko ekranowych telewizorach, AOL ma przyjemność dostarczenia gościom Four Points by Sheraton wszystkiego, co sieć ma najlepszego do zaoferowania”
„W Four Points by Sheraton, naszym celem jest zapewnienie gościom uczciwej wartości, nieskomplikowanego komfortu i zabawy! Poprzez nasze strategiczne związki z AOL, goście w naszym obiekcie w Chelsea będą mieli bezpłatny dostęp do wiodących segmentów biznesu w Internecie, w każdym czasie, w okresie swojego pobytu w hotelu,” powiedział Hoyt Harper, senior vice prezes Four Points by Sheraton. „Od muzyki i filmów do video i wiadomości, ten pilotażowy program zapewni naszym gościom jedną z najbogatszych, dostępnych ofert rozrywkowych.”
Portal Four Points by Sheraton związany z markowym AOL.com ® będzie służył gościom jako strona główna, w trakcie korzystania z sieci szybkiego dostępu do Internetu, gwarantowanego przez hotel Chelsea, a w Four Points by Sheraton dostęp do Internetu jest zawsze bezpłatny. Korzystając z tego portalu, szeroki zakres zawartości dostępny z serwisu AOL ® - włącznie z video, wiadomościami, muzyką, filmami i innymi ofertami – jak i narzędzia komunikacyjne takie jak poczta elektroniczna i serwis AIM® będą dostępne dla gości, umożliwiając im korzystanie z szerokiego wachlarza informacji i wysokiej jakości programów rozrywkowych. Zamiast staromodnych, wymagających zatrudniania dużej ilości personelu, usług concierge, Four Points stara się zminimalizować komplikacje związane z indywidualnym planowaniem pobytu w warunkach otoczenia lokalnego, poprzez zapewnienie dostępu do komputerów, wyposażonych w stronę główną wspólnego markowego portalu firmowanego przez Four Points by Sheraton i AOL® CityGuide. Narzędzie, wymagające tylko jednego przystanku w procesie wyszukiwania, dla osób, które chcą się dowiedzieć, gdzie pójść i co robić, charakteryzuje się specjalnie zaprojektowaną stroną główną, która zawiera informacje o najlepszych restauracjach i innych atrakcjach ‘na mieście; oraz programem specjalnym prezentującym oferty dostępne w hotelu. AOL CityGuide pozwala również gościom na uzyskanie informacji adresowych, dostęp do redakcyjnych rekomendacji, zakupu filmu czy nabycia biletów w sieci, na różnego rodzaju imprezy.
Źródło: Four Points by Sheraton |