|
|
Carlson Companies – światowy potentat w przemyśle turystycznym, hotelarskim, restauracyjnym i statków pasażerskich ujawnił swoje nowe firmowe logo, symbolizujące skoncentrowanie się Carlsona na sercu (budowanie relacji), dziedzictwie, przyszłości, innowacji i obsłudze.
Czerownozłote logo zostało zaprezentowane pracownikom korporacji na forum w Minneapolis. Każda z grup operacyjnych Carlsona będzie używała nowego logo jako identyfikatora, połączonego z logo danej marki.
„Projekt graficzny nowego logo jest bogate w symbolikę. Ma przedstawiać nasze serce, dziedzictwo, naszą przyszłość i może znaczyć wiele innych rzeczy dla wielu ludzi” – powiedział Kim Olson z korporacji Carlson.
Serce – logo przedstawia czterech pracowników Carlsona, widocznych z każdej strony, z otwartymi i witającymi rękami. Ma to przypominać, że firma jest zaangażowana w budowanie lepszych związków z klientami, partnerami, współpracownikami i społeczeństwem.
Dziedzictwo – Carlton Companies zostało założone w 1938 r. jako Gold Bond Stamp Company. Wzór nowego logo w kolorach czerwieni i złota oddaje hołd dziedzictwu Carlsona – złoto odnosi się do Gold Bond Stamps natomiast czerwień odnosi się do historycznej pasji do działania.
Przyszłość – Skandynawowie czują, że nowe logo odnosi się nie tylko do korzeni rodziny Carlsona w tej części świata, ale ducha produktywności i innowacji z których słyną Skandynawowie, i do których firma aspiruje na swoją przyszłość.
Innowacje - Logo jest unikalne i przypomina, że aby odnieść sukces firma musi wyróżniać się dla swoich klientów.
Obsługa – Znak zaufania również może być widoczny jako stylizowany kwiat – kwiat będący symbolem piękna, kultury, troski i obsługi.
Nowe logo zawiera elementy pierwotnego, historycznego logo – lewe i prawe C. Historyczne logo zostało zaprojektowane na początku lat ’70, kiedy Gold Bond Stamp Company stała się Carlson Companies, aby odzwierciedlić dywersyfikację założyciela biznesu Curtisa L. Carlsona.
Nasze nowe logo mówi, że Carlson wchodzi w nową erę. Nasze biznesy łączą swoje zasoby i wiedzę łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej, aby obsługiwać klientów i pracowników” powiedział Olson. „Naszą strategią jest działanie jako grupa niezależnych ale zintegrowanych biznesów, które przyczyniają się do swojego własnego sukcesu i sukcesu całej firmy.
Źródło: Carlson Company |