Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Złoty standard - bezpłatny audyt i doradztwo dla...

Aktualności hotelarskie z kraju


Złoty standard - bezpłatny audyt i doradztwo dla 250 hoteli w Polsce


Dodano: 2011-03-25

Drukuj

Wyślij


Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów – nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług.

Dziś o satysfakcji i lojalności klienta hotelu decyduje, jak nigdy wcześniej, dobra obsługa. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez zespół ogólnopolskiego projektu „Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii”, wiele polskich hoteli nie wykorzystuje swojego potencjału właśnie głównie ze względu na brak systemowych i konsekwentnych działań na rzecz klientów. – Menedżerowie często ignorują luki w miękkich obszarach zarządzania, w konsekwencji czego przykładają zbyt małą wagę do krytycznych punktów procesu obsługi klienta, takich jak: pierwszy zdalny kontakt z klientem, powitanie klienta w lokalizacji, działania posprzedażowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami czy systematyczne badanie satysfakcji klientów – podkreśla Tomasz Rzychoń, koordynator projektu. - Doświadczenie i praktyka zarządcza uczy, że zaniedbania dotyczące obszarów miękkich, skutkują zwykle twardymi konsekwencjami...



Czy znamy oczekiwania klientów? Czy zaspakajamy je w sposób wystarczający? Jak klienci postrzegają naszą markę? Czy podejmowane przez nas działania organizacyjne, komunikacyjne i promocyjne mają szansę powodzenia?

Promocja dobrych praktyk

Projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta” ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce – zaznacza Tomasz Rzychoń. - Zakłada przeprowadzenie bezpłatnej procedury audytu w grupie 250 podmiotów. Audyt zakończy przedstawienie raportu i wytycznych w zakresie wzorcowych praktyk usługowych, organizacyjnych i komunikacyjnych respektujących preferencje klientów. Beneficjenci projektu zyskają certyfikację i godło promocyjne „Złoty Standard”.

Choć głównym celem przedsięwzięcia pozostaje audyt i wykształcenie procedur strategicznego zarządzania obsługą klienta, wzorcowe praktyki laureatów „Złotego Standardu” będą przedmiotem ogólnopolskiej promocji zarówno w obszarze branży, jak i w grupie jej klientów.

Projekt realizowany będzie w okresie od kwietnia 2011 roku do września 2012 roku. Otwarty nabór uczestników rozpocznie się 1 kwietnia. Szczegóły dotyczące projektu udostępnia strona internetowa
www.zlotystandard.info

Źródło: centrum prasowe Hotelinfo24.pl – 25.03.2011 r.


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji