Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Sceptycyzm ekspertów w sprawie serwisów... | Aktualności hotelarskie z kraju
Sceptycyzm ekspertów w sprawie serwisów zakupowych
|
W drogę na wczasy (fot. eurokolej.pl)
|
Mimo, iż można dzięki nim zaoszczędzić nawet 50 procent ceny to eksperci przestrzegają przed nadmiernym optymizmem i zalecają szczególną ostrożność – czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej
Serwisy zakupowe takie jak Groupon, który na rynku jest od niedawna ma już jednak swoich stałych klientów. – Sprzedaliśmy około 1200 kuponów na oferty turystyczne, wśród których dominują noclegi w hotelach i pensjonatach spa. Klienci zaoszczędzili ponad 500 tys. zł – mówi Marcin Szałek, country manager w Groupon Polska.
Należy wszakże być czujnym przy korzystaniu z tego rodzaju serwisów. Zdarza się, że ceny nie są niższe od proponowanych na co dzień przez dany obiekt czy firmę. A czasu na sprawdzenie tego jest bardzo mało. Każda oferta noclegowa na Grouponie jest ważna jedynie przez 24 godziny.
Tradycyjne serwisy turystyczne też nie są do tej nowej formy sprzedaży zbyt entuzjastycznie nastawione. – Polacy wciąż bardzo dużą wagę przykładają do sposobu budowania wzajemnej relacji z partnerem turystycznym w takim zakresie. Doceniają jakość obsługi, profesjonalne doradztwo, konsulting, wypracowane zaufanie. Nie zawsze zatem cena, nawet niska, będzie jedynym wyznacznikiem zakupowym – uważa Andrzej Glapiak z portali turystycznych Wakacje.pl i EasyGo.pl. Wielu jednak właścicieli obiektów noclegowych dostrzega w tym systemie szansę dla siebie na szybką sprzedaż i większe obłożenie swoich obiektów.
Turyści którzy chcą mieć więcej niż jeden dzień na podjęcie decyzji powinni zatem skorzystać z usług z jednego z portali turystycznych oferujących dużo bogatszą ofertę obiektów zlokalizowanych na całym świecie.
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna – 15.04.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |