Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotelarze liczą na korzystną koniunkturę po Euro... | Aktualności hotelarskie z kraju
Hotelarze liczą na korzystną koniunkturę po Euro 2012
|
Hotel Ibis na Euro 2012 (wiz. mmwarszawa.blip.pl)
|
Promocja Polski w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku powinna przełożyć się na wymierne korzyści dla polskiej branży hotelarskiej i turystycznej – informuje serwis Property NewsPodobne oczekiwania w tej sprawie mają szefowie ważnych na polskim rynku spółek hotelowych. Twierdzą, że najważniejszy nie jest sam czas rozgrywek i kilka tygodni, kiedy hotele zapełnią się gośćmi, o wiele ważniejszy jest okres, który po nich nastąpi - Mistrzostwa w piłce nożnej to duża szansa dla Polski, zwłaszcza w długiej perspektywie - mówi Laurent Pitcheral, prezes Orbisu. - Liczymy zarówno na rozwój infrastruktury komunikacyjnej, jak i długofalowy efekt promocyjny dla Polski - dodaje. - Nie przeceniałbym jednak jednorazowego wpływu na wyniki Orbisu. (...) Doświadczenia Niemiec z 2006 oraz Austrii i Szwajcarii z 2008 roku pokazują, że dodatkowy popyt związany z taką imprezą sportową rozkłada się nierównomiernie, koncentrując się na miastach z największą liczbą meczów. Zarazem bierzemy pod uwagę fakt, że frekwencje notowane w czerwcu w hotelach Grupy są zwyczajowo wysokie. Wynika stąd nasze umiarkowanie optymistyczne nastawienie do Mistrzostw - podsumowuje Laurent Pitcheral.
Podobnego zdania jest Thomas Shoen, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts. We wszystkich miastach w Polsce, które zostały wybrane na rozgrywki meczów, swoje hotele prowadzi korporacja Starwood. - Współpracujemy z UEFA i liczymy na to, że będziemy gościć drużyny, sponsorów i prasę. Starwood współpracował już z organizatorami mistrzostw w innych krajach, zatem mamy możliwość czerpania od naszych siostrzanych hoteli doświadczeń organizacyjnych - podkreśla.
Na wypromowanie swoich hoteli i zaprezentowanie ich możliwości w czasie Euro 2012 liczy też Adam Milanowski, prezes Interferie S.A. - Przed samymi mistrzostwami zamierzamy przeprowadzić akcję promocyjną i liczymy, że część kibiców wybierze nasze hotele - zapowiada Milanowski.
Źródło: Property News – 09.05.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |