Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotelarze liczą na korzystną koniunkturę po Euro...

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotelarze liczą na korzystną koniunkturę po Euro 2012


Dodano: 2011-05-10

Drukuj

Wyślij



Hotel Ibis na Euro 2012 (wiz. mmwarszawa.blip.pl)


Promocja Polski w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku powinna przełożyć się na wymierne korzyści dla polskiej branży hotelarskiej i turystycznej – informuje serwis Property News

Podobne oczekiwania w tej sprawie mają szefowie ważnych na polskim rynku spółek hotelowych. Twierdzą, że najważniejszy nie jest sam czas rozgrywek i kilka tygodni, kiedy hotele zapełnią się gośćmi, o wiele ważniejszy jest okres, który po nich nastąpi

- Mistrzostwa w piłce nożnej to duża szansa dla Polski, zwłaszcza w długiej perspektywie - mówi Laurent Pitcheral, prezes Orbisu. - Liczymy zarówno na rozwój infrastruktury komunikacyjnej, jak i długofalowy efekt promocyjny dla Polski - dodaje. - Nie przeceniałbym jednak jednorazowego wpływu na wyniki Orbisu. (...) Doświadczenia Niemiec z 2006 oraz Austrii i Szwajcarii z 2008 roku pokazują, że dodatkowy popyt związany z taką imprezą sportową rozkłada się nierównomiernie, koncentrując się na miastach z największą liczbą meczów. Zarazem bierzemy pod uwagę fakt, że frekwencje notowane w czerwcu w hotelach Grupy są zwyczajowo wysokie. Wynika stąd nasze umiarkowanie optymistyczne nastawienie do Mistrzostw - podsumowuje Laurent Pitcheral.



Podobnego zdania jest Thomas Shoen, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts. We wszystkich miastach w Polsce, które zostały wybrane na rozgrywki meczów, swoje hotele prowadzi korporacja Starwood. - Współpracujemy z UEFA i liczymy na to, że będziemy gościć drużyny, sponsorów i prasę. Starwood współpracował już z organizatorami mistrzostw w innych krajach, zatem mamy możliwość czerpania od naszych siostrzanych hoteli doświadczeń organizacyjnych - podkreśla.

Na wypromowanie swoich hoteli i zaprezentowanie ich możliwości w czasie Euro 2012 liczy też Adam Milanowski, prezes Interferie S.A. - Przed samymi mistrzostwami zamierzamy przeprowadzić akcję promocyjną i liczymy, że część kibiców wybierze nasze hotele - zapowiada Milanowski.


Źródło: Property News – 09.05.2011


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji