|
Okładka magazynu Dreams
|
Goście najlepszych hoteli w Polsce otrzymali nowe czasopismo - ukazały się pierwsze numery ekskluzywnego miesięcznika lifestylowego „Dreams”.
Od kwietnia 2011 r. pismo dystrybuowane jest w trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach na terenie całego kraju, zarówno sieciowych, jak i indywidualnych. Goście otrzymują je w pokojach, bądź mogą zapoznać się z nim w ogólnodostępnych hotelowych wnętrzach – w foyer, restauracji czy recepcji.
- Hotel to symbol luksusu, bezpieczeństwa i wysokiej jakości. Magazyn hotelowy „Dreams” to dopełnienie wysokiego poziomu oferty takich placówek – mówi Ewa Maciejewska, redaktor naczelna magazynu.
Wydawany w formacie A4 magazyn liczy 100 stron. Nakład wynosi 15 000 egzemplarzy. Wśród działów tematycznych pisma znajdują się m.in. serwis kulturalny, kariera i biznes, podróże, moda i motoryzacja. Pismo jest dwujęzyczne – wszystkie artykuły publikowane są w polskiej i angielskiej wersji językowej. Wydawcą „Dreams” jest firma Proofmedia, specjalizująca się w profesjonalnej prasie branżowej - Największym atutem magazynu jest starannie wyselekcjonowana grupa docelowa – goście luksusowych hoteli. Dzięki temu możemy kierować nasza ofertę reklamową do marek kojarzonych z szeroko rozumianym segmentem dóbr luksusowych – mówi Marta Gajowniczek, odpowiedzialna za reklamę w wydawnictwie.
Źródło: Proofmedia - 10.05.2011 |