Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Aloft rozszerza usługi „inteligentnego...

Aktualności hotelarskie ze świata


Aloft rozszerza usługi „inteligentnego meldowania się” w swoich obiektach


Dodano: 2011-05-31

Drukuj

Wyślij



Aloft Harlem


Po fantastycznych sukcesach pilotażowego programu automatycznego meldowania się w hotelach (Smart Check-In), Aloft Hotels zaprezentuje tę metodę meldunkową w następnych pięciu hotelach zlokalizowanych w różnych rejonach świata.

Smart Check-In, pierwszy taki program w przemyśle hotelowym, pozwoli gościom na bardzo szybkie zameldowanie się w swoich pokojach w Aloft Harlem, Aloft Brooklyn, Aloft Dallas Downtown, Aloft Jacksonville Tapestry Park, i Aloft London do końca 2011. Smart Check-In zadebiutował w Aloft Lexington w ubiegłym roku.

Profesjonalny technicznie i proponujący śmiałe rozwiązania Aloft jest marką Starwood Hotels & Resorts Worldwide, która rozruszała przemysł hotelowy już od momentu jej uruchomienia w 2008 roku. Wraz ze swoimi prawie 50 obiektami zlokalizowanymi na całym świecie marka może poszczycić się najszybszym tempem rozwoju w historii przemysłu hotelarskiego. Zaprojektowana dla przyciągania pokolenia cyfrowego Aloft dostarcza inspirowanego miejskim stylem, nowoczesnego, otwartego i dynamicznego designu po przystępnych cenach.

Z zastosowaną technologią wykorzystująca częstotliwości radiowe (RIFD), Smart-Check-In adresowany jest do nowej generacji gości, którzy są bardziej zainteresowani zaawansowaną technologią niż obsługą o wysokiej wrażliwości.



Oto jak działa Smart Check-In: członkowie programu Select Starwood Preferred Guest (SPG), którzy chcą w nim uczestniczyć, otrzymują nową, wzbogaconą SPG / Aloft kartę kodową do drzwi. W dniu zaplanowanego pobytu w hotelu, do przenośnego osobistego urządzenia gościa przesyłana jest wiadomość tekstowa z numerem pokoju. Kiedy już gość dotrze do hotelu nie musi czekać w kolejce do zameldowania, ale udaje się bezpośrednio do pokoju otwieranego przy użyciu jego karty kodowej. W przyszłości takie karty kodowe mogą być wykorzystywane przy serwowaniu innych usług w całym hotelu: kupowaniu koktajli i przekąsek w barze, różnego rodzaju artykułów w hotelowych kioskach, itp.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji