Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wakacje 2011 tańsze niż w ubiegłym roku? | Aktualności hotelarskie z kraju
Wakacje 2011 tańsze niż w ubiegłym roku?
|
Pałac Wojanów (fot. karkonosze.pl)
|
Tańszy i to znacznie wypoczynek zaproponują Polakom renomowane hotele i obiekty wypoczynkowe w sezonie 2011 roku i będzie to z ich strony przemyślana strategia przyciągania jak największej liczby gości i promowania własnych obiektów wśród szerszej klienteli – czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Przykładowo, postrzegany jako luksusowy i z reguły niedostępny dla przeciętnego turysty, hotel Senator z Dźwirzyna nad Bałtykiem obniży dotychczasowy rachunek z dotychczasowych 900 zł o ponad połowę za 3 noce w hotelu wraz z osobą towarzyszącą. „Wystawiliśmy ofertę 3 noclegów dla 2 osób ze śniadaniem za 395 zł, czyli z ponad 50 proc. rabatem. Ustanowiliśmy jednak limit 50 kuponów, który ostatecznie zwiększyliśmy do 70, gdyż zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania – mówi Magdalena Gosek z dźwirzyńskiego hotelu, którego oferta pojawiła się na serwisie zakupów grupowych Citeam.pl.
„Serwisy umożliwiające grupowy zakup danej usługi sprzedają ją ze zniżką co najmniej 50%. W taki sposób do klientów chcą docierać zarówno luksusowe obiekty hotelarskie, spa, hostele czy organizatorzy tygodniowych wakacji na mazurskim jachcie. Dzięki temu więcej Polaków pojedzie na wymarzony wypoczynek – mówi Marta Krauze z Citeam.pl.
Z takich okazji będzie można skorzystać także w Dworze Elizy usytuowanym w Kotlinie Kłodzkiej, czy w hotelu pod Gołębiem w Wiśle. Szturmu gości można spodziewać się na hostel Stara Polana w Zakopanem, gdzie dla 894 osób przeznaczono noclegi za 13 złotych, ale również w ramach zakupów grupowych o ustalonym limicie. Limitu 300 kuponów po znacznie niższych cenach trzymał się również właściciel pensjonatu Villa Neve z bieszczadzkich Ustrzyk Dolnych, Wszystkie oferty poszły jak woda.
Dla turystów istotną informacją, jest to że nie muszą się martwić o zaniżoną jakość usług ponieważ, „Wiele hoteli, których oferty wystawiamy rezygnuje z innych form reklamy, np. na drogich bannerach czy billboardach, bo promocja za pośrednictwem zakupów grupowych po prostu bardziej im się opłaca” – wyjaśnia Marta Krauze z Citeam.pl.
Podobne oferty czekają na turystów również w pałacach do tej pory omijanych szerokim łukiem przez osoby z niezbyt zasobnym portfelem. Na tańszy wypoczynek mogą więc liczyć goście Pałacu Wojanów (336 zł zamiast 840 zł) czy Pałacu w Myślęcinku pod Bydgoszczą (za 91 zł)
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna - 04.06.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |