Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce | Aktualności hotelarskie z kraju
Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce
|
Kampania Scandic
|
Grupa Hotelowa Scandic w Polsce inauguruje właśnie kampanię wizerunkową, w ramach której przewidziano m.in. działania media relations, eventy oraz kampanie reklamowe w internecie.
Scandic to nie tylko największa w krajach skandynawskich, ale i wyróżniająca się dbałością o ekologię i zdrowie sieć hotelowa. Wychodząc z założenia, że nie tylko mieszkańcy Skandynawii mają prawo korzystać z tego, co najlepsze, zaprasza do swoich dwóch obiektów w Polsce: Scandic Gdańsk i Scandic Wrocław.
Planowane w ramach kampanii działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach lifestyle’owych, marketingowych, ekologicznych oraz lokalnych. Jedno z haseł widniejących na internetowych bannerach, „Rodzinnie, aktywnie i na luzie”, zachęca do korzystania z usług hoteli w letnie weekendy. Przed zaplanowaniem rodzinnego wypoczynku warto bowiem wiedzieć, że w hotelach Scandic gośćmi VIP są właśnie dzieci – hotel nie tylko oferuje przestronne pokoje, dostosowane do potrzeb rodziny, ale zapewnia także specjalne kąciki zabaw, a nawet atrakcyjne menu, stworzone w oparciu o zasady zdrowego żywienia Jamie Oliviera.
Niezwykle istotna w przypadku Scandic jest ekologia, stąd zaproszenie na „Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia”. Goście mają pewność, że przebywając w hotelach Scandic, dbają o środowisko – zarówno w gdańskim, jak i wrocławskim obiekcie wykorzystywane jest oświetlenie LED, które pozwala na sześciokrotne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Ponadto segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification. W hotelach zbierane są nakrętki, zużyte baterie, makulatura, szkło oraz puszki aluminiowe, a w biurach Scandic prowadzona jest akcja oszczędzania energii.
Hotele Scandic to także zdrowie i aktywny wypoczynek. Goście mogą zadbać o dobrą formę, wypożyczając rowery lub kijki do nordic walking i odwiedzając hotelową siłownię albo saunę. Pamiętano także o zdrowej diecie, starannie komponując menu restauracji.
Przedstawiciele Scandic podkreślają z dumą – We are not a Hotel. Rzeczywiście, Scandic to coś więcej – to wybierany świadomie, pełen spokoju, skandynawski styl życia w harmonii z naturą. Markę wyróżnia nie tylko dbałość o środowisko, ale i zaangażowanie w życie lokalnej społeczności, wspieranie wydarzeń kulturalnych oraz promowanie zielonej edukacji.
*****
Scandic Hotels to największa sieć hotelowa w krajach skandynawskich. W Polsce posiada dwa hotele – we Wrocławiu i w Gdańsku. Scandic Hotels prowadzi świadomą strategię ekspansji w regionie Europy Wschodniej. W Polsce planowany rozwój sieci przewidziany jest po 2011 roku.
Hotele Scandic w Polsce to hotele 4-gwiazdkowe. Cechuje je miła obsługa oraz wysokiej jakości pokoje w przystępnej cenie. Goście mają do dyspozycji nowoczesną siłownię i smaczne śniadania, które składają się co najmniej ze 101 zdrowych – w tym ekologicznych -produktów. W przypadku braku możliwości skorzystania ze śniadania na miejscu, hotel proponuje je także na wynos.
Ekologia i sport to główne wartości, które prezentowane są przez grupę SCANDIC. Scandic Hotels dąży do tego, żeby Goście mieli świadomość, że spędzają noc w hotelu, który dba o środowisko i oferuje nieodpłatnie usługi dodatkowe, m.in. stały dostęp do internetu.
Hotele posiadają szerokie możliwości w zakresie organizacji kameralnych spotkań, konferencji oraz bankietów dla grup liczących nawet 450 osób. Wszystkie sale są wyposażone w nowoczesny sprzęt, umożliwiający profesjonalne prowadzenie spotkań. Komfort zapewniają również przeszklone, dobrze oświetlone i klimatyzowane pomieszczenia.
Źródło: Propublic - 8.06.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |