Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce

Aktualności hotelarskie z kraju


Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce


Dodano: 2011-06-08

Drukuj

Wyślij



Kampania Scandic


Grupa Hotelowa Scandic w Polsce inauguruje właśnie kampanię wizerunkową, w ramach której przewidziano m.in. działania media relations, eventy oraz kampanie reklamowe w internecie.

Scandic to nie tylko największa w krajach skandynawskich, ale i wyróżniająca się dbałością o ekologię i zdrowie sieć hotelowa. Wychodząc z założenia, że nie tylko mieszkańcy Skandynawii mają prawo korzystać z tego, co najlepsze, zaprasza do swoich dwóch obiektów w Polsce: Scandic Gdańsk i Scandic Wrocław.

Planowane w ramach kampanii działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach lifestyle’owych, marketingowych, ekologicznych oraz lokalnych. Jedno z haseł widniejących na internetowych bannerach, „Rodzinnie, aktywnie i na luzie”, zachęca do korzystania z usług hoteli w letnie weekendy. Przed zaplanowaniem rodzinnego wypoczynku warto bowiem wiedzieć, że w hotelach Scandic gośćmi VIP są właśnie dzieci – hotel nie tylko oferuje przestronne pokoje, dostosowane do potrzeb rodziny, ale zapewnia także specjalne kąciki zabaw, a nawet atrakcyjne menu, stworzone w oparciu o zasady zdrowego żywienia Jamie Oliviera.

Niezwykle istotna w przypadku Scandic jest ekologia, stąd zaproszenie na „Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia”.  Goście mają pewność, że przebywając w hotelach Scandic, dbają o środowisko – zarówno w gdańskim, jak i wrocławskim obiekcie wykorzystywane jest oświetlenie LED, które pozwala na sześciokrotne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Ponadto segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification. W hotelach zbierane są nakrętki, zużyte baterie, makulatura, szkło oraz puszki aluminiowe, a w biurach Scandic prowadzona jest akcja oszczędzania energii.



Hotele Scandic to także zdrowie i aktywny wypoczynek. Goście mogą zadbać o dobrą formę, wypożyczając rowery lub kijki do nordic walking i odwiedzając hotelową siłownię albo saunę. Pamiętano także o zdrowej diecie, starannie komponując menu restauracji.

Przedstawiciele Scandic podkreślają z dumą – We are not a Hotel. Rzeczywiście, Scandic to coś więcej – to wybierany świadomie, pełen spokoju, skandynawski styl życia w harmonii z naturą. Markę wyróżnia nie tylko dbałość o środowisko, ale i zaangażowanie w życie lokalnej społeczności, wspieranie wydarzeń kulturalnych oraz promowanie zielonej edukacji.

*****

Scandic Hotels to największa sieć hotelowa w krajach skandynawskich. W Polsce posiada dwa hotele – we Wrocławiu i w Gdańsku. Scandic Hotels prowadzi świadomą strategię ekspansji w regionie Europy Wschodniej. W Polsce planowany rozwój sieci przewidziany jest po 2011 roku.

Hotele Scandic w Polsce to hotele 4-gwiazdkowe. Cechuje je miła obsługa oraz wysokiej jakości pokoje w przystępnej cenie. Goście mają do dyspozycji nowoczesną siłownię i smaczne śniadania, które składają się co najmniej ze 101 zdrowych – w tym ekologicznych -produktów. W przypadku braku możliwości skorzystania ze śniadania na miejscu, hotel proponuje je także na wynos.

Ekologia i sport to główne wartości, które prezentowane są przez grupę SCANDIC. Scandic Hotels dąży do tego, żeby Goście mieli świadomość, że spędzają noc w hotelu, który dba o środowisko i oferuje nieodpłatnie usługi dodatkowe, m.in. stały dostęp do internetu.

Hotele posiadają szerokie możliwości w zakresie organizacji kameralnych spotkań, konferencji oraz bankietów dla grup liczących nawet 450 osób. Wszystkie sale są wyposażone w nowoczesny sprzęt, umożliwiający profesjonalne prowadzenie spotkań. Komfort zapewniają również przeszklone, dobrze oświetlone i klimatyzowane pomieszczenia.

Źródło: Propublic - 8.06.2011


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji